30 Aralık 2008 Salı

Yanarım Yanarım Bu Ayakkabılara Yanarım!
Neden mi ?
Giyemiyorum da ondan.
Katil ayakkabılar bunlar!
Ayak düşmanı!
Bir İtalya seyahatimde çok ama çok severek aldım ve o günden beri sadece ama sadece bir kere giyebildim, o da bir akşam yemeğe giderken. Zaten daha giyişin ilk dakikalarında başladı muhabbet. Arabada giderken ayaklarımda bir uyuşluk hissettim .Sonra da bütün gece masanın altında ayakkabıları çıkararak oturdum. Yemek bitiminden, arabaya binene kadar geçen zaman diliminde içerisinde de can acısından geberdim.
Ondan sonra da bütün ilişkimi kestim bu sevdiceğimle!.

En acısı da ne biliyor musunuz?

‘Ben sana demiştim bunlarla rahat edemeyeceksin diye’
‘Hani çok rahattı, aha!’
‘Alırken pek rahat diye hoplayıp zıpladıydın hatırlatırım.’
‘Benim beğendiğim babetleri alsaydın şimdi canın acımazdı‘
gibi çeşitli laflar işitmekti çok bilmiş kocamdan!

Tamam haklı ama ben nerden bilebilirdim ki bu ayakkabının bu kadar cani çıkacağını!
O üzerindeki iç içe geçen, ayakta oldukça şık duran lastiklerin birer canavara dönüşeceğini!
Ve 5 dk içinde ayakları sıkarak, baskı yapıp uyuşukluğa sebep olacağını,
ben nereden bilebilirdim ki!
Üstelik bir de Cesare Paciotti gibi bir markaya aitken!
Maalesef çoğu zaman topuğuna kalıbına, rengine, tasarımına bir şekilde bir yerlerine vurulup duruyoruz bir ayakkabının ama esas can alıcı noktasını hep atlıyoruz; rahatlığını!
İlk gördüğümüz anda sadece ona sahip olmak arzusu ile yanıp tutuşuyor , bir şekilde de elde ediyoruz.
Peki ya sonrası?
İstediğimiz konforda, beğenide olmayınca.
Dolapta beklesin dursun …
De mi?
Bluz, etek, pantolon, kazak, hırka,şal,çanta, kemer, t shirt, vs…herhangi bir parçayı o an için severek alıp daha sonrasında bir şekilde kullanmıyoruz.,kullanamıyoruz.
Ya kombinleyemiyoruz, ya yakıştıramıyoruz, ya sıkmaya başlıyor, ya da bol geliyor….
Hadi düşünün bakalım?
Neleriniz var böyle dolapta atıl duran?
Ben söyledim.
Sıra sizde…


Not:Fon biraz çirkin oldu.Koşu bandı üstünde çekmek önce iyi bir fikir gibi geldi ama fotoğraf ortaya çıkınca pek de öyle olmadığını anlamış olmakla beraber değiştirmek gibi bir eylemde üşengeçliğimden dolayı bulunmadım.Af ola!
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails