Yeni Yıl

Bu sene nedense hiç yeni yıl heyecanı yaşayamıyorum. Hatta bahçemdeki mavi çamı bile süslemedim.
20’li yaşlardaki yeni yılı karşılama programları nedense yok oldu bende!O vurdumduymazlık, sırf eğlenceye konsantre olmuşluk da yok!.
Acaba 30’ları bitirmeye yüz tuttuğum için olabilir mi?

Belki de zamanı kaçırma sendromuna yakalandığımı hissediyorum.Zaman,sanki elimden kaçıp gidiyormuş gibi hissetmeye başladım.Aklım hep, her şey çok çabuk ilerliyorlar la dolu.Bir şeyleri daha mı kaçırıyorum soruları, neler yapmalıyımlar, veya eyvah ben de kırklara yaklaşıyorum psikolojisi!

İçimdeki coşkuyu canlandırmak içinse de bir şekilde kendimi motive etmeye çabalıyorum.Galiba bu sene daha motive olamadım.Ama olmayacak anlamına gelmiyor tabii ki!
Belki işe yeni bir ayakkabı ile başlarım.Şöyle mor, kadife burnu açık bir ayakkabı ile mesela.Ya da Top Shop da gördüğüm payetli bluzu alabilirim.Şu an için düşünebildiğim en iyi yol kendime yeni ve özel bir şeyler almak!.Sonra sıra yavaş yavaş çamı süslemeye gelir , kim bilir?

Yorumlar

Popüler Yayınlar