Formam Oldu!!

Bu aralar bu kombine takıldım,gidiyor özellikle de kapalı mekanlara giderken ..
Olsaydı sezon başında Zara gördüğüm , sonra alırım deyip de bulamadığım siyah uzun kıvırcık tüylü imitasyon kürk yelek bu kombinin üzerine çok iyi giderdi!!!
Afrodit ‘de de gördüm benzerini, alınmalı!!



  • Bluz:Mango (eski sezondan,kriz sayesinde dolabı karıştırırken buldum)

  • Skinny kadife jean :Zara

  • Süet platformlu bot: 4 sene önce İtalya’da yerel bir mağazadan alınmıştı.O zaman şimdiki gibi çift platform yoktu, tabe!!

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Mango uste bende bayildim, bu aralar siyah beyaz cok seviyorum! :)
Stilcatcher dedi ki…
Teşekkürler Z'cim.Evet siyah beyaz ikilisinin uyumunu ben de çok severim.Ama genelde renk sevdiğimden siyah ve beyazı komple bir bütün olarak pek kullanamıyorum.Genelde bi yerlerde bi renk oluyor bende, ya bir palto da, ya bir çanta da , ya da bir ayakkabıda...

Popüler Yayınlar