Galactica Ceketim..

Battlestar Galactica Cnbc-e’de gösterildiğinden beri Pazar akşamları sinemaya gitmenin yerini aldı,bizim evde.Bilim kurgu filmlerinden çok hoşlanmasam da bu diziyi çok seviyorum.



Dün bir ara Amerika da 16’nda gösterime giren son sezon bölümlerinin tanıtımına eşimle birlikte bakarken ‘Kız Itır, bu ceketten sen de de var dedi’.Amiral Adama, Başkan Roslin ve gerçekten de benim military ceket. Sadece armaları ve madalyaları yok. Daha önce dikkatimi çekmemişti.



Birkaç sezon önce Mango’nun Exlusive Edition koleksiyonundan aldığım ve çok severek kullandığım bir ceket.Hemen hemen her şeyle rahatça kombinleyebiliyorum.Bu aralar gene sezon başında alınan kat kat fırfırlı dantel etekle ve babetlerle giymeyi çok seviyorum.O zaman rahatça gündüz de kullanabiliyorum çünkü.



Fırfırlı etek, aslen gece giyimine daha uygun olsa da ben gündüz de kullanabiliyorum.Hatta içine beyaz uzun gömlek giyip, ceketin içinden de sarkıtınca da fena durmuyor.

Babetler ise kendi üretimimiz.Çok severek giyerim.

Bu arada resimlerin kalitesi çok kötü biliyorum.Güzel makinamın pil sorunu var,şarjdan kurtulamıyor bir türlü.O yüzden cep fotosuyla çektim.Şarj olması bitince pillerin ,güzel makinamla çekip bu resimleri yenileyeceğim.Ne yapalım, idare ediyoz işte.

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Bende bayılırım military ceketlere seninki de çok güzelmiş, zara her sezon çıkartıyor daha almak bana kısmet olmasa da çok beğeniyorum.
Stilcatcher dedi ki…
Sağol Z'cim.Evet Zara'da çok güzel modeller oluyor.Bu kış sezonun başında da vardı bir siyah, evde var diye arsızlık etmek istemediydim.:)
serrose dedi ki…
Nasil yani kendi uretimimiz?
biraz daha bilgi lutfen hosuma gitti :)
tesekkurler
moda tasarım stil dedi ki…
ceketin çok güzel gerçekten
Stilcatcher dedi ki…
Hemen bilgi geliyor serrose:)
Baku de ayakkabı , deri konfeksiyon ve çanta işimiz vardı.Hatta orada bir da satış mağazası vardı ama kapandı şimdi.Yani fabrika orada.Halen var ama artık modayı bıraktılar,işçi ayakkabılarına yöneldiler.Ama halen üretilen ayakabılar depo da duruyor.İstersen bir güzellik olabilir:)Beğendiğine sevindim bu arada:)modeller ve kalıplarda az emeğim geçmedi:)
Stilcatcher dedi ki…
Teşekküler:)
serrose dedi ki…
vallahi depodaki guzelleri bir gostersene sen bize ;)
Stilcatcher dedi ki…
:))Seve seve

Popüler Yayınlar