Jackie Kennedy’nin Modacısından …
E bay gördüm bu Oleg Cassini elbiseyi.Rengi ve deseni ile çok beğendim tabii.Vintage çok sevmeme rağmen bedenimin azizliği nedeniyle maalesef giyemiyorum.Beğendiğim ve almaya niyetlendiğim bütün tasarımlar 38!
Aşağısı var ama yukarısı yok!
Sonra aklıma geçenlerde Vero Moda’dan indirimde alduğım , hemen hemen aynı ton ve tarzda ki elbisem geldi. Tahta topuklu ayakkabılarımla da giyebileceğimi keşfettim.

E-bay bazen işe yarıyıp ilham veriyor.


Elbise:Vero Moda

Ayakkabı:Adam ama 2 sene önce alındı.

Kolye:Polo garagedan alınma bir pantolunun kemeri idi, hiçbir zaman kemer olarak kullanılmadı, hep kolye oldu.Bundan bir kaç tane daha var ama girmiş bir deliğe bulamadım.

Dipnot:Natalie Wood, Grace Kelly ve Marilyn Monroe gibi isimlerin de modacısı olan Oleg Cassini esas Jacqueline Kennedy için tasarladığı kıyafetlerle ünlü.Pahalı kumaşlardan dikilen sade ve geometrik desenli elbiseler ve şapkalar ile Amerikan tarihinin en çekici First lady si Jackie ,stilinin bugun bile taklit edilen tarzını bu ünlü tasarımcıya borçlu.

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Elbise harikaymış!
Şu Vera Modaya bir bakınıyim bende pek takip etmiyordum :)
Stilcatcher dedi ki…
:)Sağol Z'cim.Yeşili grilisi de var.Üç rengide o kadar güzeldi ki seçim yapmam zor oldu.Üstelik inanılmaz uygun bir fiyatı var, aklında olsun.:)kaçırma derim.
Unknown dedi ki…
Cassini elbise pek güzelmiş.
Stilcatcher dedi ki…
De mi.Keşke şu 42 bedenime uysa:)
Nil dedi ki…
Elbise müthiş hakkaten, ben de bayılıyorum saten kumaşlı ve renkli elbiselere.
Stilcatcher dedi ki…
Sağol Nilcim.Bi tarza dadandım mı hep benzerlerin alıyorum.Bu ara böyle renkli renli satenlere takıldım.Aslında 2 sene önce başlamışım desem daha doğru olur.:)))
Unknown dedi ki…
Cassini'ye baktım ama bitmiş sanırım arttırma, başka da onun gibi güzel bir şey yoktu, 1 tane imitasyon kurk vardı izlemeye aldım.
Stilcatcher dedi ki…
Cadı ya, ebay den nasıl alışveriş yapıyon?Ben takip ediyom ama bi türlü anlamıyorum.Bi ara bana açıklayıcı bir mail atar msısın?
Hadi bakalım kürkü bekliyoz, görelim üstünde:)

Popüler Yayınlar