Başlıksız....



Teşekkürler Nil…
Öncelikle beni okumayı sevdiğin için.

Teşekkürler Nil,
Yazdıklarımla gününü iyi geçirmeni sağladığım için…

Teşekkürler Nil,
İçtenliğinle,samimiyetinle seni tanıma fırsatı verdiğin için..

Özür dilerim,Nil
Bu postu ancak şimdi yazabildiğim için…(Biraz yoğundum bu ara da..)


Ben ödül vermeyeceğim.Çünkü benim sevdiğim, varlıklarından keyif aldığım bütün bloglar üçer,beşer ödüllendirildiler zaten.Başta Eyes of Me olmak üzere Moda Cadısı,Z Fashion,Serrosa, Jojoe,Efecan in Wonderland, Missred’s Diary,Alışveriş Cini, Moda- Tasarım-Stil,Honeydipped, Cinderalle Under The Umberalla,Kılavuzum Karga, Be,Uyuz Cadı,ve şu an buraya yazamadığım daha nicelerine sadece diyeceğim ki iyi ki varsınız…





Yorumlar

moda tasarım stil dedi ki…
sende iyiki varsın ;)
serrose dedi ki…
Sen de iyi varsin ama bir sorum olacak
o serrosa ben miyim ??
oyleysem cok mutlu olucam:)
Stilcatcher dedi ki…
:))Sensin tabii.Ama kelime hatası yapmışım ..:)))))))))
Nil dedi ki…
bak aylık hassasiyet dönemimdeyim ağlıcam şimdi Itır yapma böyle şeyler :)) kocaman sarılıyorum sana beni mutlu ettiğin için bana teşekkür etmene gerek yok ki ^_^
ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki…
Itır, çok teşekkürler... Sen de beni çok mutlu ettin :))
Unknown dedi ki…
İyi ki sen de varsın, yorumlarınla bloguma renk kattığın ve desteğin için teşekkürler :) x

Popüler Yayınlar