23 Şubat 2009 Pazartesi

...and the Oscar goes to....


Ödüller bitti.Hintliler sildi,süpürdü.
Güzel bir filmdi.İyi oldu.
Şimdi gelelim Kırmızı Halı notlarına;
  • En çok Sarah Jessica Parker'ı beğendim.Dior elbisesi ile prenses gibiydi.
  • Natalie Portman duru güzelliğini lila rengi ile konuşturdu.
  • Herkesde bejler, kremler.Ne oluyor ya?Renk nerde?
  • Peneloppe Cruz vintage giymiş .Pierre Balmain'den.
  • Bütün yıldızlar barbie bebeklere öykünmüşler
  • Straplez çok moda olacak.
  • Takılar da mütevazilik var.Krizden olmasın sakın?
  • Sunucular poz veren yıldızlarla çok dalga geçtiler.Ama harbi ya komik oluyorlar, eller belde.Mehmet Ali ve 50 sarışındaki Zahide gibiler doğrusu.
  • Şu Merly Streep esastan zarif kadın.
  • Angelina Jolie ben güzelim gerisi boş diyor ve hep sade kesimleri tercih ediyor.
  • Herkes gider mersine Mickey Rourke gider tersine.Beyazlarla baktırdı kendine vala.
  • Bizim ikoncanlar görsün bunları.Özellikle de stil sahibiyim deyip komik komik giysilerle ortalıkda dolaşan medyanın keşfi paralı kadınlar.Para ve fizikle stil sahibi olunmuyor işte.
  • Kate Winslett'e yaş yarıyor.30 larında daha bir güzelleşti.
  • Anne Hathaway çok sevimli bir kuğu gibiydi
  • Kim ne derse desin ben Daniel Craig'i seviyorum.Karimatik ve hoş bir 007.
  • Sean Penn aldı diye memnunum.
  • En iyi film Hintlilere gitti diye de..
  • Elmas moda oluyor.Gerçi benim ilgi alanım değil ama olsun.
  • Doğallığa acaip bir dönüş var.Saçlar da makyaj da botox da.
  • Bazı yıldızlar kıyafetlerini zor taşıdılar, rahat olamadılar Virginia Madsen gibi.
  • Jessica Biel paket kağıdı gibiydi.Prada bile olsa.
  • Hugh Jackman'a da bayılıyorum.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails