Bu Meşhur Balmain Ceket'in Çakması Yok Mu?

Yani olsa alabilirim. Sonuçta bu cekete 11 410 $ gibi bir bedelle sahip olma lüksüm yok.

Ama olan babayiğitler var tabii ki.Baksanıza Paris'teki ablaya.Nasıl da yakışmış, güzel taşımış ceketi. The Sartorialist'in de objektifinden kaçmamış ve hemen yakalamış bu havalı ablayı.

Bu ceket Net a Porter 'da satılıyor ve bu satırları yazarken tek bedeni kalmıştı.Ne diyem iyi bir yatırım aracı olarak görüyor kadınlar demek ki.Aslına bakarsınız haksız da sayılmazlar sonuçta vintage olabilecek ve değerini kaybetmeyecek bir parça.Ben gene de sahte taşlardan ve daha az kaliteli kumaştan yapılacak olan taklitlerini beklesem de en azından hevsesimi bir sezon giyip alsam olmaz mı sizce?

Yorumlar

mutlaka çıkacaktır:)
japon vogue editörüymüş bu hatun. nereye baksam onu görüyorum bu aralar:)

bence de mutlaka bi benzeri çıkıcaktır, ben de kim ne derse desin bu sene her yerde çakmasını gördüğümüz balmain taşlı siyah sandaletleri istiyorum! (zara da olur aldo da:)
Nil dedi ki…
bence de kesin çıkar hatta şimdiye kadar Zara da Mangoda çıkmamasına şaşırıyorum bile
Stilcatcher dedi ki…
Nil:Evet, özellikle Zara takibimde bu konuda:)
Seda:Ben ablanın kim olduğunu bilmiyordum ,ama allah için hoş yani.Ben şimdi bekliyom bizimkilerde ne zaman göreceğimizi ,mesela Deniz Berdan da ?:))))
Unknown dedi ki…
Bana kalırsa cekete haşmetini veren kaliteli işlemeleri yani benzerleri olsa aynı ihtişamda olmayacağı kesin. Anna Dello Russo kendisi Vogue Nippon editörü, her kıyafeti başka bir defile psrçası, tarzı başarılı bir kişi :)Bu arada ceket benim sayfada da yes please altında duruyor kaç haftadır, yeni bir arzu nesnesi bulunca değiştireceğim inşallah :)))
Stilcatcher dedi ki…
öle tabi,zaten fiyatı uçuklatan da o kristal işlemeleri değil mi?
Vala ben ablayı tanımıyordum,sartoliast in blogunda görünce pek beğendim kendisini.Bundan sonra ilgiyle izleyeceğim.Bu arada ceket sayfana pek yakışıyor,kaldırma daha:))
moda tasarım stil dedi ki…
bence o kadarda iyi taşıyamamış ablam ya :)
ceket süper ama ben vatka olayına hala karşıyım..
Ferhan Talib dedi ki…
bence çok daha iyi taşıyanlar var o ceketi. malum bu ara hangi sayfaya baksak Balmain ceket ve jeanleri görüyoruz. Zara'nın ara sezonda çakmalarını çıkarması çok mümkün bence Mango genelde daha romantik tasarımcıları taklit etmeye gidiyor son sezonlarda.. En kötü H&M bir benzerini yapar, bu kadar arzulanan bir ürünü görmezden geleceklerini hiç zannetmiyorum çünkü...
Stilcatcher dedi ki…
Bekliyorum, hangisi önce çıkaracak bakalım:))
Adsız dedi ki…
allahım sana yaklaşıyorum muhteşemmm

Popüler Yayınlar