Bugün Biraz Eskilere Gidelim.


Ben Abba ile büyüdüm.Honey, Honey,Mamma mia, Sos,Dancing Queen,Money, money,Take a chance on me,Eagle,Chiquitia ve daha niceleri....

Hayrandım onlara, çok severdim şarkılarını, Agatha ve Anni-Frid'i.Sanki benim barbie bebeklerim gibiydiler.Benim çoçuklukda şimdi ki gibi ipod filan olmadığı için biz Lp lerle idare ederdik.Babam benim için getirtirdi dışardan Abba 'nın Lp lerini.Orjinal lafı vardı o zamanlar.Plaklar orjinal ise daha bi değerliydi.Hala daha severim Lp'leri.



Bir de o zamanlar Türkiyede dergicilik bu kadar çeşitli değildi.Çocukluk ve gençlik de music dergisi olarak Bravo'yu takip ettik hep.Almanca olduğundan bir mok anlamazdık ancak resimlerle idare işte!Bir de çoçuk olma olayını düşünün , tam resimlik durum söz konusu!Vel hasıl, ben Abba'nın bütün resimlerini keser,sonra da kıyafetlere bakar, annemin dolabından benzelerini çıkartır, üstüme giyer ve öğretmencilik oynardım!Ne alaka ise!!!


Acaba,tüm zamanların gelmiş geçmiş en geyik şarkı yarışması olan Eurovisionyonu kazanan bu İsveçliler dışında dünya çapında popüler olan başka grup çıkmıydı?Ben hatırlamıyorum da?


70'li yılların giysilerini sanıyorum ki hepimiz seviyoruz.Benim ruhumda biraz bohemlik olduğu için ayrı bir seviyorum savaşmayın, sevişin diyen çiçek çoçukları, o ayrı!

Evet, yukarıda Abba'nın 1974 de Waterloo ile kazandığı yarışmada kızların giysiği giyseler,aşağıda da 2009 daki yorumu.

Gömlek,diane von furstenberg,pantolon y's,çizme philosophy di alberta ferretti, şapka ve kemer topshop,küpe forever21

Top ve kemer,Topshop,etek polkadoinc,ayakkabı steve madden,küpe,forever21,kemer


Bu sayfaya Waterloo da eşlik etsin istedim.Bilenler, bilemeyenler, sevenler, sevmeyenler için....dedim de şarkıyı ekleyemedim.sırf onun için binumum sitelere üye oldum, saatlerdir bilgisayara videoyu eklemeye çalışıyorum .ama yapadım!ve çok sıkıldım!!!Neye niyet neye kısmet.Şu an dinlediğim Pink Floyd ve High Hopes bile beni sakinleştirmeye yetmedi.Bilenlerden yardım rica ediyorum.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Mamma Mia filmi versiyonuyla Dancing Queen, geçen yaz iki kız gittiğimiz Alaçatı tatilimizin tema şarkısıydı, aghhhh keşke su an orda olsak, çok eğlenmiştik :)
Stilcatcher dedi ki…
:))hadi gidelim

Popüler Yayınlar