29 Nisan 2009 Çarşamba

YSL ve Flower





Bu YSL'nin sezona damagasını vuran kafes botu.Browns'da 905 İngiliz sterlinine satılıyor.Ben çok beğenmiştim bu botları ve uzun süre de sayfamda günün ayakkabısı olarak durmuştu.



Bu da İstiklal caddesindeki Flower'ın vitrini.Oradakiler de 449 TL'ye satılıyor.


İkisinin de derisi rugan, kalıpları ve modelleri aynı.Sadece tek bir farkları var ; o da topukları.YSL'nin kafes topukları Flower'da şefaf plastik ökçe ile ikame edilmiş.


Beni düşündüren ne biliyor musunuz?

Modelin aynısının yapılması değil!

O olabilir,oluyor, olacak, belki de olmalı...

Ama Flower'ın fiyat politikası?

İşte buna takıldım,açıkcası!




Not:Bu arada Kemal Tanca'da da Givenchy'nin hani bir kaç ünlümüzde de görülen geçen sezona ait ,o iddialı ama güzel gladyatör botlarının aynısını siyah rugan olarak çalışmış.Onun resmini çekemedim.Ama yanılmıyorsam o da 449TL gibi bir fiyatla satılıyor.Yalnız o model de deri ve aksesuar daha fazla mevcut!

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails