Mim Olayı


Biraz geç de olsa sonunda mim postunu hazırlayabiliyorum.
Sevgili kocasını seven kadın ve İconjane ‘e çok teşekkürler..:)

1-İlk kez kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ?
18 yaşımdan sonra .. O da bir parlatıcı ya da pastel tonlarında bir rujla..


2-Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?
Ruj olması lazım.Çok net değil hafızam bu konuda.

3-Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa bir hastalık mı?
Açıkçası genelde rujdan başka makyaj yapmam.Ama Akşamları ise koyu göz makyajını severim, gözlerim açık renk olduğu için o tarz makyaj yakıştır. Yalnız kışın gece dışarı çıkarken fondoten niyetine pudra ve allık,kullanırım .

4-Karşılaştığın her makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun ?
Bak iş almaya gelince alırım.Nasıl bir psikoloji ise?Kullanmayacağım ama çekmecem de dursun zihniyeti.:)



5-Hiç MAC kullandın mı ?İşte bu en harika ürünü ! diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.
Mac’ın harika bir pudrası var.Benim gibi fondöten kullanmayanlara çözüm niteliğinde.Bir de göz kalemlerini ve canlı renklerdeki farlarını seviyorum.

6-Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır.Senin favori göz kalemin markası ve rengi.
Siyah göz kalemi benim vazgeçilmezim. Hatta devamlı göz kalemi alma gibi bir durumum var.İçe ve dışa çekilen kalem in yaptığı buğulu görüntü göz rengime ve canlı yüzüme yakışıyor.(Ben demiyorum vala , bana makyaj yapanlar hep öle diyor) Alerjik bir yapım olduğundan göz makyaj malzemelerinde biraz seçiciyim.Paraya kıydığım zamanlar Givenchy ‘nin ürünlerini yoksa ya Body Shop’un ya da Mac’nın kileri alırım.


7-Vazgeçemediğin elinin altında en az 3-4 tane bulundurduğun favori rimelinin markası?
Guerlain Divinora,başka kullanmıyorum.


8-Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan,internet sitesinden yapıyorsun? Freeshoplar,Boyner ,Mac,Body Shop.

9-Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?
Şifonyerimin çekmecelerinden biri makyaj malzemelerine ayrılmış durumda.(diğerlerinde aksesuarlar istigal etmekte)Bazıları banyoda,bazıları süslü püslü kutuların içinde.He, bir de mutlaka her çantanın içinde varlığını benim bile unuttuğum ruj ve kalem mevcut:)


10-Makyaj alışverişine aylık ne kadar bir bütçe ayırıyorsunuz ?Makyaja çok düşkünlüğüm olmadığından fazla bütçe ayırmam. Hep şunu düşünürüm ‘bu küçük şeye bu kadar para verinceye kadar, biraz daha koyar ayakkabı alırım .:)hehheheh

11-Severek takip ettiğin yerli yabancı makyaj blogunu yazar mısın ?

Ara sıra baktığım Melis Pekand’ın blogu ,Gülzelsem İn.



12-Yerli makyaj markalarından favorin?

Alerjik bir cildim var.Ondan bu konuda seçiciyim.Ama Pastel'in ojelerini ve rujlarını severim.


13-Hangi göz makyajı temizleyiciyi kullanıyorsun ?

Dermolagica, sooting-eye make up remover.



14-Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

La Roche Posay Toleraine Gel Moussant .


15-Ten ve göz rengin nedir?

Beyaz tenli ve yeşil,bazen gri gözlüyüm.


16-Onsuz yapamam dediğin kozmetik markası?

Alerjik,kuru ,hasas bir cildim var.La Roche Posay’ın Anthelios XL Teint Sp 50 , güneş koruyucu kremi benim yaz kış sokağa çıkarkenki vazgeçilmezim.



17-Klasik bir soru makyaj çantana sadece 3 şey koyma hakkın olsa ...

Bebantane krem, La Roche posay Anthelios XL Teint Sp 50,guelain kiss kiss pempe ruj

18-Far bazı,makyaj bazı gibi ürünler kullanıyor musun?Kullanıyorsan hangi markalar ?Kullanmıyorsan neden?

Far kullanırım ama aklıma esince.:).Sürdüğüm zamanda belli olsun isterim o ve canlı tonları tercih ederim.Mavi, yeşil gibi.Ama bazen de naturel ve mürdüm tonları ile buğulu bir görüntüyü elde etmeye çalışırım.Mac ‘nın canlı renk paletini ve Body Shop’nun ışıltılı ama naturel tonlardan oluşan far setlerini severim

19-Bu mim dalgasını hangi bloglara göndereceksin?

Herkese gitti ki….

Yorumlar

Popüler Yayınlar