Pempe ve Gri

Bi kaç gündür yoktum buralarda.İstanbul dışına çıkmak, yabancı bir yere gitmek bana iyi geldi.En azından yapışmış olduğum bilgisayarımdan ve koltuğumdan uzaklaştım.Bazen kendimi Niptuck'ın bir bölümündeki koltuğa yapışan obez kadına benzetiyorum.Onun gibi kalkamıyorum!

Santa Croce'ye gitmeden önceki gün ,eşimin Hintli bi misafiri ile yemeğe çıktık.Caddebostan'daki İl Padrino'ya götürdük onu.Malum bir çoğu et ,balık yemiyor.Ondan çok zor oluyor genelde.Ama ,İtalyan lokantaları her zaman kurtarıcıdır,özellikle de peynirli pizzalar...


Bu arada benim Hindistan ve Hintliler ile ilgili izlenimlerimi buradan okuyabilirsiniz.




Mr.Duppar ilginç bi kişilik.Değişik şeyler öğrendim ondan,özellikle de yoga konusunda.
Şöyle ki her sabah 5,30 da kalkar,2 litre su içermiş.Sonra detoks amacıyla o suyu geri çıkarırmış.(İçiniz kalktı biliyorum.)
Daha sonra yoga hocası ile başlarmış çalışmaya.Bu çalışma esnasında şimdi adını unuttuğum bir otu burun deliklerinden içeri sokar, ağzından çıkarırmış!!
Bunu bütün yoga yapanlar yaparmış.Nefes tekneği gibi bi yığın şey için..Yoga ile ilgilenenlere duyrulur!!


elbise twist,ayakkabı no.39,şal hindistan'dan, yüzük kapalıçarşı,parfüm valentino rock in Rose,ruj burbouis

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Ben kıyafeti çok beğendim. Bu arada yoga meraklıları bu haberinden sonra soğumuş olabilirler :) Ne demek o burnundan çıkartmak falan :))
Stilcatcher dedi ki…
:))Vala gereçek yogiler öle yaparmış..İğrenç de mi:)
pembe ve gri kombini benim de favorilerimdendir....sizin kombinasyonunuzu da begendim:) sevgiler...
Stilcatcher dedi ki…
Teşekkür ederim ayakkabı perisi:)
Unknown dedi ki…
bayıldım renklere bayıldım.

yaw bende pre-natal yogaya başlyacaktım iyimi..bütün keyif meyif kaçıverdi :))
Stilcatcher dedi ki…
:))Bu postu hazırlarken bitkinin ne oldğunu unutmuştum.Sordum ,öğrendim,acı kavunmuş:))
Stilcatcher dedi ki…
Aynen,öle...Hele Güllü Aybar'a bayılıyorum.Yaşsız bir kadın o..
acı kavun mu. omg!

kombin ve renklere, italyan lokantası fikrinize ve ayakkabılarına bayıldımm
DENiZ dedi ki…
Bunlar birsey mi ITIRcim ben
Bodrum \ Turkbuku'nde 10 gunlugune katildigim bir kampta ne igrenclikler yaptim neler?? Bir postumda yazicam mutlaka cunku coook memnun kaldim ;)
Stilcatcher dedi ki…
Yoksa detoks kampı mıydı.:))))
Merakla bekliyorum yazını:)))
DENiZ dedi ki…
Hem de ne detoks ;)))

Popüler Yayınlar