Adidas F50i


Bu haber pek bizlere göre değil.Daha çok erkekleri özellikle futbol meraklılarını ,oyuncularını ilgilendiriyor.Benim ilgi alanım ise ancak geçen gün sinemada izlediğim reklamı ile sınırlı.Bir film fragmanı izler gibi Arjantinli futbolcu Messi nin rol aldığı reklam filmini ki futbolla ilgim olmamasına rağmen dikkatimi çekti ,izledim.Üstelik ‘vayy’diyerekten.


Şimdi biraz Adidas’ın bu teknolojik ayakkabısını tanıtalım.

F50i profesyonellere yönelik bir futbol ayakkabısı. Özelliği ise kramponların işlevi. İki farklı sayası, gene iki farklı tabanı ve üç farklı vidalama sistemi ile futbolcular her türlü hava koşullarına ,futbol sahasının zeminine ve kendi oyun stillerine göre ayarlama çekip , ayakkabılarını kişiselleştiriyorlar.Böylece sahada daha yüksek performasa ilk adımı atmış oluyorlar.

Bu ayakkabıların özelliği şu;
Sprintskin’ne yani tek katmanlı karmpon yüzüne sahip.Biraz açarsak, oyuncunu ayağını 2.bir deri gibi sarıp sarmalayan sentetik bir meteryal.Hem esnek, hem de su geçirmez ve yanı zmaanda kramponun ayağını mükemmel şekilde kavrayıp ayağın şeklini almasını sağlıyor.Ayrıca futbolcunun dengesini bozmadan , krampon ağırlığını da azaltıyor.
Parlak çelik mavi, siyah ve beyaz renkleri olan yeni F50i'ler, tüm Adidas Shoplar ve bayilerinde 369 TlL' dan satışta.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
messicim canım benim o. sivilceli kıro ronaldo dallamasına nasılda ağzının payını verip en iyi futbolcu seçildi. canııımmm beniiimmm... evet evet ergenlik çağımı tekrar yaşıyorum :))
Stilcatcher dedi ki…
:))Ronaldo'ya ben de kılım vala.O en iyi benim havalarına.:)

Popüler Yayınlar