Flygirl Nil Ertürk

Sevgili Nil'in Türkiye Fly Girl olarak seçilmesi haberine hepimiz çok sevinmiş, onunla da bu güzel olayı paylaşmıştık.

Şimdi Nil'in Reebook Fly Generation kolekisyonundan parçalar ile kendi kıyafetleri ve aksesuarlarından oluşturduğu kombinlerle yapılan çekimler Reebook Türkiye mağzalarının 2009 Sonbahar-Kış vitrinlerinde yer alacak.

Kısacası basına dağıtılan kampanya fotoğrafları ve Nil'imiz...


Nil'in fotoğraflarını İngiliz fotoğrafçı Tom Van Schelven çekmiş,makyaj ve saçlarında ise Kimika Kung'un parmağı var.

O bize söylememiş olabilir ama 750 kişinin arasından sıyrılmış Nil'miz.Onur Baştürk, Ahu Yağtu, Hatice Gökçe gibi isimlerin oluşturduğu jüri de Nil'i Türkiye'nin Flygirl'ü seçmişti..

Seni seviyoruz, biliyorsun değil mi?

Yorumlar

çok sevinmiştim, daha daha daha çok sevindim!! nil'i vitrinlerde mağazalarda görmek için sabırsızlanıyoruuumm!!!!
Nil dedi ki…
:))) ayy ben de seni seviyorum canım benim <3 mutlu ettin beni ^_^

Popüler Yayınlar