28 Temmuz 2009 Salı

Rusya


Bu kültürde bir süre yaşamış biri olarak hepsinden etkilendim.






Resimler sırasıyla Peter Jensen for Topshop,John Galliano,Chanel, Temperley, Nanette Lepore,D&G,John Galliano,Cesare Paciotti,Andrienne Laundau,Dior,Rubin Singer
Bir süredir post koymadığım farkındayım ama bu aralar biraz mobil takılıyoz.İstanbul,İzmir,Mordoğan,Bodrum arasında gidip geliyom.Ama içim de elvermiyor.Bir süre tembel işi postlar yapmaya çalışacağım.
Kaynak :ELLE

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Kısa Bir Kaçamak....





İzmir, özlenen aileler,katılınacak bir düğün,Bodrum....

Bir kaç gün post koyamam sanırsam..

Görüşürüz...

14 Temmuz 2009 Salı

Yüksek Ökçeler


Çok seviyorum.Zaten hangimiz sevmeyiz ki,dişi kuşun simgesini!
Güzel bir ayakkabı- hele ki topukluysa- gördüm mü seyrederim.
Paraya kıyıp almışsam da giymeden önce bir süre bakarım, gidip gelip. Sonrasında ise nasıl giyebileceğimi düşünürüm.

Bazen gün içinde sırf o topuklu ayakkabımı giymek için bir yerlere gittiğim olur.(Ama gün içinde çok yürüyeceksem yüksek ökçelerim o gün için aklıma bile gelmez.)
Ayakkabı alırken elim düzlerde gözüm topuklulardadır genelde.

En rahatının bile ilerleyen saatlerde vereceği acıya dayanma riskini göze alarak alırım.
İstanbul’un düzensiz taşlı yollarında düşme tehlikesine göğüs geririm.
Böyle bir ilişki var yüksek ökçelerle aramda.



Ama, bir de bilirim ki yüksek ökçeleri taşımak zordur.
Çünkü yüksek ökçeler kendini yürürken gösteririler.
Onlarla zorlama olmadan,rahatça,sanki düz ayakkabı giymiş gibi yürümek kolay değildir.
Güzel yürünmezse, o güzelim sexapel yerini dengesini bulamayan, yeni yürümeye başlayan bir çocuğun adımlarına dönüştürür.

Şu ara sokaklar dikkatimi çeken şey ise ,sanki her an düşecekmişçesine yürüyen, küçük kadıncıklarla dolu.Düşmemek için mini minnacık adımlar atan,üstelik ökçelerin canlarını acıttığı mimiklerinden belli olan, ama ‘keşke giymeseydim’ demeyen bakışlarla yürüyenlerle!

12 Temmuz 2009 Pazar

Güzel Mayo


Ya da mayokini, her ne ise...Ben beğendim ve Stephanie Pratt'e de çok yakışmış.

Bir de ben bu yıldızların rahatlıklarına hastayım.Kafısında havlu, kameralar karşısında son derece doğal tavırlar.Yok aslında birbirimizden farkımız ,der gibi...
Bi de aklıma bizimkiler geldi.Özellikle de kokoş elitlerimiz.

Resim,vatangaleri...

11 Temmuz 2009 Cumartesi

JLo Ve Marc

Bu kadının tarzını seviyorum.

Resim popsugar

9 Temmuz 2009 Perşembe

Beach Party
Ben biraz denize girmeye gideyim ....















1 Temmuz 2009 Çarşamba

Asmalımescit




Bu ara ne zaman gitsek Asmalımescit sokağındaki meyhanelerde, balıkçılarda yer yok.Düne kadar gidişlerimiz Cuma-Cumartesiye denk geliyordu o yüzden fazla gözüme batmamıştı,normal diyordum.
Ama dün!
Bir Salı akşamı, saat 19,00 civarında ,üstelik milletin yavaş yavaş yazlıklara , tatile gittiği dönemde, rezervasyonsuz çat kapı, eş, sevgili , arkadaş ama sadece 2 kişi olarak gidip yemek yemek istersen yaya kalıyorsun!!Aldığın cevap 'yer yok üzgünüz 'oluyor.
İstanbullu rezervasyonsuz adımını mı atmıyor yoksa o civardaki mekanlar 2 kişiye masa mı vermiyorlar?İşin açıkcası ikinci şıkkın daha ağır bastığını düşünüyorum.Çünkü sokaklara atılmış masalar en az 4'lü,6'lı gruplar halinde.2 kişilik masalar daha çok yer yokluğundan dolayı mecburiyetten konulmuş gibi.
Bu durumda ister istemez içime bu şüpheye giriyor,yanılma ihtimali olsa da.

Aldığımız bütün bu olumsuz cevaplardan sonra bize de dün üşenmeyip Kumkapıya'ya gitmek düştü.
İyi yapmışsız.



Elbise Mango,ayakkabı Desa,kolye Topshop, kemer hatırlamıyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails