Paris'ten Ayakkabı Manzaraları

Couture showları sadece podyumda değil elbette.Defile zamanı ,izleyicilerin show'u da bir başka oluyor, Paris sokaklarında.Özelikle de ayakkabılar söz konusu olunca....
İşte Tommy Ton' nun objektifinden , couture ayakkabıları..





Her ne kadar farklı,orijinal,tasarım harikası,vs.. gibi sıfatları hak etse de benim gözüme hoş gelmiyor.Sevemedim bir türlü.!



Buna benzeyen bi botum var,senelerdir giymiyordum.Giyeyim ben de...


Tavi''nin ayakları mı bunlar?




Bakın bunu çok sevdim..


  Topuktan kalem gibi inişine hasta oldum!



Çok süslü ,çooook!



Şık ve zamansız.Tabii bana göre...


Resimler:style

Yorumlar

mc dedi ki…
kalp topuğa bayıllldımmmmm :)
DENiZ dedi ki…
sonuncuyu alayim ben Itircim! Ya da 1 tane 5.yesilden, bir tane 7.siyahtan alalim degise degise giyeriz ;)
Stilcatcher dedi ki…
Mc :değişik,ama diyorum ya ben bir türlü ısınamadım bu stile:)

Deniz: Anlaştık Denizim.:)süper olur.:)
Unknown dedi ki…
Tavi'ninkiler iğrenç di mi, ev terliğiyle gelmiş :))
Stilcatcher dedi ki…
Evet yaw:)
ben diyecek bi şey bulamadım görünce :))
BUTİK BLOG dedi ki…
Kalpli ayakkabılar çok ilginç, ayaklılar da çok sevimliymiş. Ama kırmızı boğmuş sanki biraz.

http://butikblog.blogspot.com/

Popüler Yayınlar