We Are The Animals

Andranalin,gerilim,tutku...Wrangler'in ilkbaharyaz kampanyasının reklam karelerinde bu üç güçlü özellik kendini hissetirmekte.
Zaten kampanyanın rengi de bu özellikleri simgesi ,kırmızı!


Reklam,insanın içinde varolan dizginlenemez gücü ortaya çıkartıp,taşkınlık sınırındaki hayvansı egoyu ifade ediyor.


Fred &Farid Paris ve Jeff Burton tarafından geliştirilen, kampanya Wrangler'ın orijinal outdoor markasını da güçlü bir şekilde gözler önüne seriyor..




Reklam,erkek ve kadının anın sıcaklığına hapsolmasını,aşkı,tutkuyu,heyecanı,andralini ve özgürlüğü kızıl bir toz bulutunun öfkesi tarafından ele geçirilmiş haldeki vücutları anlatıyor.Bunu yaparken de bu  duyguların simgeleyen kırmızı renkten ilham alıyor....


Kampanyanın çekimleri, Kaliforniya, özellikle Tapo Kanyon bölgesinde iki gün boyunca 12 model ile gerçekleştiilmiş. Çekimler için modeller kırmızı boya ile kaplanarak   üzerlerine kırmızı toz atılmış.Çekimlerin stylingi ise  Los Angeles kökenli Maryam Malakpour'a ait.


Bu kampanya ile Wrangler ruhunu yakalamışa benziyor, atak, sınırları aşan, farklı olmaya hazır ...




Yorumlar

DENiZ dedi ki…
offf bana biraz korkunc geldi bu kampanya :( Ama ilk foto cok da hosuma gitti ayni zamanda! Zaten yapmak istenen de o herhalde az biraz huzursuz etmek, dikkatleri markaya cekmek ;)
Stilcatcher dedi ki…
gerilim filmlerindeki gibi değil mi?birazdan bi sayko çıkacak,ve yavaştan yavaştan birilerini kesmeye başlayacak.:)bana ilk görüşte bu sahneleri çağrıştırdı.Ama dediğin gibi amaç,huzursuz edip markaya odaklanmak.:)
AYLIN dedi ki…
Slm Itır:))Alakasiz bisey sorucam:Izledigin bloglar arasinda DENIZ BARAN yok dimi?Ben ikinizin arasindaki iletisimi severek okuyordum:))Bugun blogunu ziyaret ettigimde dikkatimi cekti.. Bir nedeni varmi?Bu arada gozlerin cok guzel:))sevgiler.
Stilcatcher dedi ki…
:)çok teşekkür ederim.
yok yok Aylincim,Deniz'i izlerim ,hem de çok keyif alarak.)ben de sık kullananlarda kayıtlıdır,her gün bakarım,bloguna.elimden geldiğince de yazarım,yazışırız..)
bazen nedensizce kimseye yorum yazmıyorum,bazen de çoşuyorum:)
sevgilerimle..:)

Popüler Yayınlar