Nerden Aklıma Gelsiyse


'İl messagero e non importante.'
Patricia Arquette ,Stigmata filminde mesajcı görevini yerine getirirken söylemişti bu sözleri,tüyleri diken diken eden bir görünüm ve oyunculukla…Hala dün gibi aklımda duvara grip harflerle yazdığı yazı ve sonrasındaki ürkünç bakışları.
........

Ben filmi, çarpıcı sahneleri ve etkileyici müzikleri ile sevmiştim.Sevmem de bir de tabii ki Peder Andrew olayımız da var.Şimdilerde yaşlanma belirtileri artmış olsa da  Gabriel Bryne hoş adamdır vesselam.

Pederimizin  bu çekiciliği özgür ruhlu Patricia'nın da gözünden kaçmayıp normal insanken acaip asılmış ama  boşa kürek çekmişti.Ben de  her sırnaştığında,içimden ne olur,bir kere ver gitsin bea peder demiştim .
Hahahha,dedim inkar edemem.
Neyse zaten sonunda kızımız gitti azize oldu .

Şimdi ben bu film sohbetine neden girdim dersek,Vouge İspanya'nın Nisan sayısındaki moda çekimleri,özellikle de yukarıdaki cevabını veririm.
Bana görsel yönden zengin Stigmata filmini anımsattı da..
Orda güvercin vardı ,burda baykuş.
..........
Bunlarda diğerleri,  Keke Lingard'ın modelliği ve Arthur Elgords'un çekimleri ile.






Bunların Stigmata ile alakası yok tabii ki.

Yorumlar

DENiZ dedi ki…
Offf saglam filmdir Stigmata tuhaf bir urperti getirir insana hem bitsin istersin hem bitmesin ;) 4. fotoya (mor etekli olan) bayildim, hayallerimin pozu oldu! Denemeliyim hemen ;)

Popüler Yayınlar