Vatasiva Vatasiva Candy


Şeker kız Candy.
Eminim bilmeyen,hatırlamayan yoktur bu  Japon çizgi dizisini.Akşam üstleri TRT de yayınlanır , okul dönüşleri iple çekilir,oturulur,izlenilir,ertesi gün ne olacak ,Candy Anthony'ye kavuşacak mı diye merak edilirdi.Gerçi sonra gitti serseri ruhlu Terry'ye aşık oldu ya,neyse...
....
Bu kült dizinin en iyi yanı da şiddet içermeyip aksine aşkı önemsetmesi olsa gerek.Bu arada benim jenerasyonda aşk kadınlarının çok olmasının şuçlusu da gene bu çizgi dizi muhtemelen.Gerçi ben küçük yaştaki çoçukların kafasının aşkla maşkla doldurulmasından yana da  değilim ya ,o da ayrı!.(Ne işleri var büyüksel işlerle,gitsinler sokakta seksek, yakartop,saklambaç gibi çoçuksal oyunsalara dalsınlar)
Evet,ne diyordum,şu anda böyle düşünsem de ben de Candy'nin esiri idim.Ama itiraf ediyorum,sinir olurdum ben Candy'ye.Neden mi,çok ağlak gelirdi bana ,çünkü.Sürekli bir hüzün,bir mutsuzluk....Tıpkı Emrah'ın küçük olduğu zamanlardaki Boynu Bükükler şarkısındaki gibi..
Kimsesizdir,çaresizdir,talihsizdir,kadersizdir,boynu bükükler,anasız, babasız garip yetimler,kader kurbanı boynu bükükler...
Vatasiva vatasiva yerine bu kelimeleri koymak gerekmiş. 
....
Elbette durup dururken Candy e takılmamın  bir sebebi var.
O da maalesef the trendy girl magazine de gördüğüm bu ayakkabılar.

SarayBostanalı tasarımcı Belma Arnautovic'in bu sekerlemeli ayakkabıları bana şeker kız Candy'yi anımsattı,işte.

O,şekerler yeniyor mu acep?


Tasarımcının ayakkabı koleksiyonun markasının adı Lolice.Teması ise Çocukluk günlerini anımsatması,şekerler,şekerlemeler ,kurdeleler ile...

Üzeri topitoplu kek...

Bonibon topuklar




kaynak trendy girl

Yorumlar

Adsız dedi ki…
inan kii yazında kendimi buldumm. al benden de o kadar. hastasıydım sonra yarım yamalak bir sonla -sonu olmayan bir sonla- bir anda bitirivermişlerdi hayatımın çizgifilmini de ne kadar üzülmüştüm ve evet haklısın bence de bizim jenerasyonun beyaz atlı prense düşkünlükleri bu "pembe" çizgifilmler yüzünden
nar dedi ki…
Şekerliye ve topitopluya bayıldımmm!
çok sevimli çok! ben o en üstteki şekerlemeli ayakkabılardan istiyoruumm:))
Unknown dedi ki…
ahhh ahhh antony attan düşüp öldüğünde gerçek anlamda yastaydım. ama serseri terry daha bir yakışıklıydı :))))
DB JUNK dedi ki…
Benim dönemimin çizgi filmi:) Ekrana yapışırdım:)
Stilcatcher dedi ki…
DB Junk,Pelin,tropik rüya: :))Candy ile büyüdük,aşkları sever olduk.Şimdilerdeki çoçuk dizilerine bakıyom da kavga,dövüş...

Seda ,Nar:ben de şekerlemeli topukları sevdim.

Popüler Yayınlar