Ayın Elbiseleri


Ben bir elbise severim.Aslında neyle rahat ediyorsam onu severim ya...Neyse..
Pixie Market'de gözde alışveriş sitelerimden.Biliyorsunuz,zaten.Her ne kadar genelde beğendiğim ürünlerde  satıldı ibaresi ile karşılaşsam da, bana ilham veriyor.
Tıpkı bu elbiseler gibi...




İpek elbisenin omuzlarındaki halat detayına bittim. Tasarım Martin Lamonthe 'ye ait.

Patchwork ve halat ikilisi.Gene Martin Lamonte..

Neurotica.Günahı 145$

Blank


Bu tayt güzel olmasına güzel de kargo parası ile uçacak..
İşte esas elbisem.Ama bedeni bir tek S bedeni kalmış.Keşke XL ı olsaydı,keşke.....


Anneme diktiririm ben de..Ne  yapayım bedeni olsaymış; de mi ama?

Yorumlar

DB JUNK dedi ki…
Tayta bayıldım tam benlikmiş:) Itır'cım Türkiye'ye shippingi var mıymış?
Stilcatcher dedi ki…
Evet ,evet tam senlik:))bence de çok güzel..

Vala Denizcim bildiğim kadarıyla var.Ama free shipping yapmıyorlar diye biliyorum.Ve çok maliyetli oluyor.Gene de sordum onlara,cevap gelince sana mail atarım.

Ben bi keresinde ABD den yakın bi arkadaşımın adresi vasıtasıyla bi iki parça almıştım.Daha eko bi yöntem oluyo hehhehe:))
bu siteyi sayende her seferinde daha çok beğeniyorum!

Popüler Yayınlar