Clogs 



Chanel ‘in 2010 yaz showunu tek kelime ile özetlersek takunya demek yanlış olmaz herhalde.

Chanel için takunya ve şıklık kelimesi zıtlık oluştursa da,Karl amca bu hantal görünümü sandığından çıkardı.

 


Sokaklar ise  hazırdı bu 70 lerin esintisi,savaşma ,seviş takunyalarına ..










 Biliyorum bir çoğumuz onları çirkin buluyor.Tahta ve kaba görünümü, çıkardığı tak tuk sesi birçoğumuzun gözüne hoş gelmiyor;sevmiyor,asla giymem listesinde başı çekiyor.
Ama ben seviyorum.



Bunlarda benim takunyalarım.


 Çiçek çocuklar, Deep Purple,Who,Led Zeplin,Genesis,Pink Floyd,Yes,Rolling Stones, Leonard Cohen,Jesus Crist,aşk,Charlie'nin Melekleri,Fellin'nin Roması,Love Story,duvar yazıları,Boğaziçi köprüsü,Amerikan pazarları,erouvision ve Bülent Özveren,Hey Dergisi,Teksas Tommiks,Dünyayı Kurtaran Adam,Tarkan,Türkan Şoray,Filiz Akın,Hülya Koçyiğit filmleri,Barış Manço,Moğollar , Cem Karaca ,Erkin Koray,45'likler,Ayten Alpman,Alpay,TRT radyosu ve arkası yarın,protestolar,sağ,sol çatışmaları,darbe yılları,Taxi Driver, Robert De Niro,Superman,Rocky Bilboa,Jackson five,Abba,Boney M,Kıbrıs Barış Harekatı,teyzemin nefis su böreği,annaneme aldırmadığım sigaralar,anneannemin sigara uğruna verdiği rüşvet Dido,Ereğli Demir Çelik lojmanları ,Erdemir  Basketbol klübu,ve babamı izlemeye  gitttiğim maçlar,Ereğli de geçen süper bir çocukluk yılları,TED Koleji,böğürtlen ,tarladan çilek toplama,Zonguldak Ereğli arasındaki dar ve virajlı yollar,Dayı'nın Zonguldak Kapuz'daki  evinin önündeki kocaman dut ağacı,optimist,yuvadaki ceza odası,stüdyo 54 ve o meşhur disco topu,yazlık sinema,John Travolta,Godfather,Star Wars,Chinatown,soğuk savaş,Anadol,Murat 124,Sevgi Soysal ve şu an aklıma gelmeyen nice ayrıntılar....
....................
İşte bu yüzden clogslarımı  seviyorum...



 Resimler Chichtopia,Style,benim takunyalar ise üç Bronx ,bir Sisley


Yorumlar

Nil dedi ki…
Ben de öyleee :)
Adsız dedi ki…
bence de clogslar çok güzel ama ben esaret edip giyemem sanırım şu yeni çıkan modellerini. Memleketimin her köşesi böyle şeyleri kaldırmaz çünkü :(
Stilcatcher dedi ki…
Nil: Zaten bi sen ,bi de ben şu kocaman blog aleminde:))))

Tropik rüya:Bence seviyorsan cesaret edip giymelisin.Bir bakarlar,iki bakarlar,üçüncüsünde kimse oralı olmaz.İnan bana.:)

Popüler Yayınlar