Gerçeği  Buldum!



Gerçek nedir?
Bu soru Ezel'de bir türlü yanıt bulamadı.Cevap yerini ancak malak malak bakışlar,bi o yana bi buyana giden dudaklar, ya da  kızgın ifade verilmeye çalışılan suratlar aldı.Bu gidişle de dizi sonuna kadar bu malaklık devam edecek..

Ama ben herkeselere iyilik yapacağım.Çünkü gerçeği buldum.Dizi insanları gibi fazla felsefik kelimeler üretmedim.Çok da karmaşık şekilde düşünmedim.Öyle salakça tripler de atmadım.
Sadece imdadıma Hint felsefesi yetişti.
Dikkatle okuyun,derim.


Gerçek,iyi adam ya da kötü adam olmamasıdır.İyilik ya da kötülük eylemlerdedir.
İyi eylem veya kötü eylem.

İnsan, sadece insandır.İnsanı iyilikle ya da kötülükle bağdaştıran şey ise yaptıkları eylemleridir.Ne yaptıkları ya da yapmadıkları.İyi ya da kötü....


Gerçek şu ki sahici sevgiyi hissederek yaşanılan bir an,,en asil ve en hain adamın bile  kalbinde , hayatın anlamına dair bütün amacını ve işlevini yerine getirmiş olur.


Resimlerin gerçekle alakası şöyle var ; benim beğenmiş olmam..
Mayıs ayı Vogue Rusya çalışmaları.

Künyeye gelince modeller Iris Strubegger & Heidi Mount,fotoğraflar Paolo Roversi,stilist Sheila Single

Yorumlar

burcu d. dedi ki…
harika bir yazi...en az o kadar'da güzel resimler. süper bir post olmus itircim, eline saglik!

Popüler Yayınlar