İMA 'dan Gençlere
Uluslarası Moda Eğitimi almak isteyenler için özel tanıtım



Eğer modaya ilgi duyuyor ,moda tasarımını kariyer olarak seçmek istiyorsanız,29 Mayıs 2010  cumartesi günü 11.00-14,00 ararası İMA 'da olmalısınız.
Çünkü İstanbul Moda Akademisi  ile London College Of Fashion 'nın işbirliğinde ilk defa Türkiye'de uygulanacak olan özel eğitim programlarını dinleyebilir,İMA hakkında bilgi sahibi olabilir,kafanızdaki sorularınızın cevaplarını orada bulabilirsiniz.



İMA, University of the Arts  London tarafından akredite edilen Moda Tasarımı ve teknolojisi programını Ekim 2010 da hayata geçirerek, öğrencilere sağlam bir altyapı kazandırmayı hedefliyor.



İMA ve LCF işbirliğinde yürütülecek olan bu program,  iki sene boyunca İMA’da, müfredatı LCF tarafından kurgulanmış yüzde 70’i LCF eğitmenleri tarafından aktarılacak uygulamalı  yoğun bir eğitim programını içeriyor.

Programı başarıyla tamamlayan öğrenciler,  uluslararası transfer edilebilir kredi ile birlikte hem İMA hem de LCF diploması almaya hak kazanacaklar. Bu etapta, dileyen öğrenciler endüstride iş imkânları bulabilecek, dileyen öğrenciler ise Londra’da dört haftalık bir geçiş programının ardından bir sene daha eğitimlerine devam ederek, başarıyla tamamlamaları durumunda University of the Arts London’dan lisans diploması alabilecekler.


İMA'daki eğitimler ile  moda  endüstrisinin ihtiyaç duyduğu niteliklere sahip, yenilikçi düşünce sistemine uyum sağlamış, teorik bilgilerini iş hayatının gerçeklerine adapte edebilen profesyoneller yetiştirilmesi hedefleniyor. Bu amaçla endüstri ve tanınmış tasarımcılarla yapılan uygulamalı projelerin yanı sıra öğrencilere sağlanan staj imkânları ile de destekleniyor.



Ben de diyorum ki  içinde tasarım aşkıyla yanan ve moda tasarımını kariyeri olarak seçmek isteyenler için bu çok güzel fırsatı  hadi değerlendirin ve cumartesinizi  geleceğinize ayırarak,gidin,görün,öğrenin...
Ve bizde bu eğitim sayesinde sizleri tanıyalım,yazalım,okutalım...

Yorumlar

Ada dedi ki…
bende gitmek istiyoruuum :( ama haftasonu full doluyum yaa!
Stilcatcher dedi ki…
mutlaka gidebilirsen git derim ben:)1 saatliğine bile olsa..
burcu d. dedi ki…
gercekten cok güzel. ben suan marketing okuyorum ve biter bitmez fashion ile ilgili postgraduate courses yapmayi düsünüyorum...ingiltere veya italya'da. aslinda türkiye'de olabilir. en azindan türkcemi gelistirmis olurum :)
Lokum Hanim dedi ki…
Bu alanda kendini yetistirmek isteyenler icin ne kadar guzel bir firsat =)
Stilcatcher dedi ki…
vala çok şanslı şimdiki öğrenciler.Benim Ün. te yıllarımda(90 ların başı) bu kadar alternatif yoktu.Biz de mecburen hep klasik işlere adapte olduk.:))İnan İşletmeyi sevmeyerek okudum.:)Onun için fırsatları yakalamak lazım bi ucundan.:)
Gel gel burda ,oku:)
Stilcatcher dedi ki…
Zuzu: bence de.:)
modafobik dedi ki…
Aradığım bu işteeee ! Ankaradayım lanet olsunn =(

Popüler Yayınlar