Vivienne Westwood  Lee işbirliği ve Lee 2010 kış koleksiyonu



Geçen hafta Nişantaşı House Cafe'de Lee 'nin 2010 kış koleksiyonu tanıtımı vardı.Lee, Vivienne Westwood markası Anglomania ile işbirliği yaptığını ve tasarımlarını Milano ve Hong Kong  da görücüye çıkardığını geçen aylarda yazmıştım.İşte o koleksiyonun bazı parçalarını birebir görem imkanı oldu Lee gününde.





Hong Kong 'daki defilenin görsellerinde de bu deseni çok sevmiştim.


Erkek koleskiyonunda sıradışı çizgiler

Anglomania koleksiyonunun satış noktaları arasında şimdilik Türkiye yok.Ama Lee ekibi de pes etmiş değil.Bu  özel koleksiyona rahatça ulaşılması için  büyük bir çaba ve uğraş var. 


                                    Bu jean tam benlik.




Lee'nin kış koleksiyonu 80 ler ağırlıklı.


Lee gününde muhabbet had safhada.Bi de resimlerde güzel çıkmayı başarabilsem.



Eğlenceli bir gün olduğunun resmidir.Stil direktörü, blog aleminin yakışıklılarıyla.

Güzel arkadaşım Styleboom ,Dita Von Teese gibi vallahi.





House Cafe'nin muhteşem çikolatalı mini tartı.

Edicim, bu eteği pek sevdi.Gelsin ona alcam.


Koray Caner  ciddiyeti.Lee kataloğunu incelerken etrafla ilişiği kesilmiş durumda.



Can'nın bu resmini pek sevdim.


Teşekkürler Lee

Teşekkürler BPM

Yorumlar

*STYLEBOOM* dedi ki…
ehü ehü o nasıl iltifat ıtırcım burada eridim bittim:) cok tesekkur ederim:))

cok ferah cok oz bir post olmus,Vivienne Westwoodlar da umarim gelir!
Stilcatcher dedi ki…
:)))gerçekler şekercim..
Koray Caner dedi ki…
Hii ne tatlı olmuş! Ciddiyim ben tabi, o ayrı! :)))
Stil Direktoru dedi ki…
:) Kuzum almış kadar oldun süper bir gündü, ayrıca sana özel pozlar çekerim ben güzel çıkarsın güzelsin çünkü mucxx

Popüler Yayınlar