Aradığımı buldum ; Reebok Easy Tone







Yaklaşık 3 aydan beri kendimi spora adamış buluyorum.Vala hemen hemen her akşam güneş batarken bi koşu bandı ,bi cross ,bi bisiklet olayına giriyor,cardio dünyasında kendimi kaybediyorum.Hal böyle olunca da ilgi alanıma spor ayakkabıları giriyor bu aralar.



Yani açık açık  söylemek gerekirse spor ayakkabı alasım var.Şöyle yeni bir şeyler.Hayır yanlış anlaşılmasın,maksadım tamamen gaza gelmek .Yeni bir ayakkabı ile daha fazla efor harcarım ve  istediğim ölçüde sıkılaşmaya daha kolay ulaşırım gibi...Hahahahha komiğim değil mi?




Neyse ben böyle kendime teze (Azeri Türkçesi ile taze) spor ayakkabısı araştırıken , Reebook Easy Tone ile tanıştım.


Eski bir Nasa mühendisi tarafından geliştirilen bu ayakkabının özelliği tabandaki denge sistemi sayesinde biz kadınların kalça ve bacaklarını yeniden şekillendiriyor olması.


Şöyle ki, denge noktaları her adımda, doğal bir dengesizlik yaratıyor, oluşan bu mikro dengesizlik de kasları uyuma zorlayarak daha fazla çalışmasına yol açıyormuş.

Vala mucize gibi....





Reebok tarafından bağımsız üniversitelere yaptırdıkları testler sonuncunda Easy Tone giyen kadınların kalça bölgesindeki kasların sıradan bir spor ayakkabısına kıyasla 28% artabileceği de kanıtlanmış. (Yok ben kesin istiyorum Easy Tone ‘u,tepe tepe cardio yaparım onlan ben.)


Görünümü ile de son derece tarz duran bu Easy Tone'lar Hollywood tarafından da keşedilmiş;
Bakın kimlerde var;
Alacakaranlığın yıldızlarından Anna Kendrick...



Lipstick Jungle 'ın moda tasarımcısı Lindsay Price



Ve Ashlee Simpson

...........................................


Her türlü aktiviye uygun modelleri ile Reebok mağzalarında bulunabilen Easy Tone'ların günahları mı? 158 TL den başlıyor

Yorumlar

*STYLEBOOM* dedi ki…
easy tone benim de favorim oldu! ki hep nike ve adidas arasi gittim geldim bunca zaman
sorma ıtırım pıtırım, ben de istiyorum. neyi mi?
hem reebok easytone hem de spor yapabilme şevki:)
muck!

Popüler Yayınlar