Topshop  A/W First Lookbook



Genelde ruh halime bağlı ve  içinde rahat ettiğim kıyafetlerden oluşan  bir stilim olduğundan,Topshop'un kış koleksiyonunu ,özellikle de pelerinlerini ve ayakkabılarını pek sevdim.
Ve sizde sevin istedim.



Bu kalın el örgüsü çoraplar muhteşem.Ben geçen sene bir doğa gezisinde almıştım.Bu örgüye benziyor motifi ama arada işleri de var.Bir de benim ki patik şeklinde.Bir iki kere giydim jean üstüne ,Cat botlarla geçen kış,hatta..(Resim beklemeyin  hem güzel çıkmıyom,hem de çekenim yok)



İşte bu ayakkabılar diyorum ...Başka bi şey de deyeceğim tabisiki.:)))



Bakmaya doyamıyor insan.!Hadi devam...






Bu da son kare olsun.Ama daha fazla resim için bakmak isteyenler Topshop'un facebook daki bağlantısına göz atabilirler..




Kaynak Facebook

Yorumlar

biz de ayakkabılara bayıldık:))
gerçekten güzel bi koleksiyon
LâLz FaShioN dedi ki…
Bu sezonun renklerine bayıldımmm :) yani yazı sevmesen hadi gelsin dicem ama olmaz daha bronzlaşmam lazım.. neyse yeni sezona gelirsem ben must have'imi devetüyü kaşe pelerin olarak belirledimm =)
LâLz FaShioN dedi ki…
Bu sezonun renklerine bayıldımmm :) yani yazı sevmesen hadi gelsin dicem ama olmaz daha bronzlaşmam lazım.. neyse yeni sezona gelirsem ben must have'imi devetüyü kaşe pelerin olarak belirledimm =)
DB JUNK dedi ki…
Ben de Topshop'un ayakkabılarını seviyorum ama giysilerde şimdilik bu kışı çok sevemedim Itır'cım. Veya burası çok sıcak beynimde haşlandı yanaktan:)
iddialı bir koleksiyon ama bizim ulaşmamız bi mümkün olsa dha güzel olacak

Popüler Yayınlar