FNO İstinyePark


Fashion Nights Out kapasamında Nişantası ve Bağdat caddesi de oldukça hareketli gözükmesine rağmen ben İstinyePark'da olacağım.Gözüme oldukça şenlikli gözüktü çünkü.


Bir kere,  Broken Hearts'ı (geçenlerde haberini yapmıştım ) ,ilginç buldum.Bu iki kadın DJ'in  markalar sokağındaki canlı performanslarını dinlemek istiyorum.


Sonra nefis cupcakeler yeme şansım var. Melis Alphan,Emel Kurhan,Zeynep Tosun gibi isimlerin tasarladığı bu  cupcakelerden ne kadar çok alıp yersek sevaba da girme gibi bir durumum olacak.Çünkü cupcake satışından elde edilecek gelir ,Çağdaş Eğitim Vakfına bağışlanacak.


Ayrıca giymediğim bir iki  giysiyi getirip dev kumbaralara atmak istiyorum ki Çağdaş Eğitim Vakfı tarafından yeni sahiplerine ulaştırılsın.



Bir de sevgili Zeynep yani Fashistanbuller faktörü var ki,oralara kadar gitmişken ona  uğramamak olmazsa olmazlarımdan..Kendisi İstinyePark Bebe mağzasında 18.00'den 24.00' e kadar Stil Danışmanlığı yapacak.Ve
vücut tipi, tarz ve bütçeye uygun karlı alışveriş gibi konularda sohbet edecek.


Evet eğlenceli ve hediyeli bir gece bekliyor bizi.Hediyeli , çünkü ana etkinlik alanında kurulacak hazine avı standlarında bulunan karnelerdeki soruları doğru bilen misafirler  İstinyePark'dan bir de hediye kazanacaklar.Tek yapmaları gereken şey,soruları doğru bilip,karneki mağazaya gidip ,damgalatmak.



Yorumlar

Adsız dedi ki…
yetecek kadar giysi alalım
başkasına verecek giysimiz olmasın
ani herkes eşit giysi alabilme imkanına sahip olmasın
kast sistemi oluşmasın
onlara ikini sınıf insan muamelesi yapmayalım
kendimizi de onları da kandırmayalım
hepimizin eşit ve sonunda aynı mezara gireceğini unutmayalım
mesela yeni bir sömürme alanı olarak modaya bu açıdan katkıda bulunmayalım
daha geniş ve daha incelikli düşünelim bu reklam gibi reklamla varolmak zorunda kalmasın olmaz mı

Popüler Yayınlar