Kendine Ait bir Oda  
Mary Katrantzou S/S 2011





















En özel anların tanığı ve kendi cumhuriyetimizin kutsal mabedi bir odayım.
Kah kırmızı panjurlu pencereden  çiçeklere bakıyorum,kah Beyaz Saray'ın ağır ve kasvetli ortamında deri koltuklar üzerinde dimdik oturuyorum.Etrafımda fon oluşturran perdeler,püskülleri sarkan abajurlar,altın şamdanlar var.

Arada sırada Palm Beach' e de gidiyorum, hayallerimde.Hani filmlerde görürüz ya,denize bakan o koca camlı modern mimarili lüks evleri..İşte onlardan birinin odasından, bakıyorum okyanusa.Düşüncelere dalıyorum.

Ertesi gün Fransa'nın görkemli saraylarından birinin odasında görüyorum kendimi,varaklarla işlenmiş  koltuklar,upuzun yemek masası ve etrafını çevreleyen sandalyeler,işlemeli duvar kağıtları, üç boyutlu bir görsellikle bakıyor bana.
Bir başka karede ise bahçedeki kuşların öttüğü havuza açılan bir avlunun önündeyim ,yine sarayda.Gözüm Marie Antoniette'u arıyor,zaman makinasından çıkıp gelecekmişcesine...

Yorumlar

*STYLEBOOM* dedi ki…
tan yetti artik baydim dijital baskidan diyordum, oh iyi valla herkes bun asardi dyordum, bu isin ustalarindan biri beni yine caydirdi! muhtesem bir fikir!
Stilcatcher dedi ki…
ben de cok sevdim boomcum bu desenleri..

Popüler Yayınlar