Lanvin H&M'i Seviyor.Biz de Tabii...


DSC_0147

Lanvin H&M koleksiyonu 23 Kasım'da satışa çıkacak.Biz de, geçtiğimiz hafta H&M 'in ev sahipliğinde bu özel koleksiyonu görmek için H&M'in Showroom'undaydık.

DSC_0112

Koleksiyon,tam anlamıyla  Lanvin çizgisinde.

DSC_0120

Tek omuz detayları  bol.

DSC_0123

Kürkler kışkırtıcı..

DSC_0162

T-Shirtler ise eğlenceli..

DSC_0100

Özellikle ruhumun kokoş yanına hitap eden bu tüllü t-shirte bayıldım.Siyah deri görünümlü tayt ve siyah stiletto ile hoş olmaz mı?

DSC_0089

Bu arada esas olay aksesuarlarda.

DSC_0096

DSC_0094

DSC_0095

Bu özel parçalara gözüm öyle bir takılmış ki ; eve gelince çektiğimiz resimlere bakınca anladım.

DSC_0164

DSC_0088

En çok da siyah fiyonklu stiletto için hayaller kurmaya başladım.

DSC_0126

Şifon bluzla ise  keşişmenin ötesine geçtim ve  gayet olumlu düşünceler beslemeye başladım.


Tabii bu arada beyleri de ihmal etmeyelim.Lanvin H&M Erkek koleksiyonu da   en az kadınlarınki kadar özel ve dikkat çekici...


DSC_0116

Özellikle bu ayakkabılar,keşke 36 numarası olsa dedirtti bana...

DSC_0087

23 Kasım'da İstanbul Forum'da satışa çıkacak olan bu özel koleksiyon, bildik H&M fiyatlarının biraz üstünde olsa da ,saklayabileceğimiz ve kesinlikle narin kumaşlarıyla  değer diyebileceğimiz birçok parçayı barındırıyor.


Fotoğralar için ,  Nil' e teşekkürler... İzmir'den ablasını ziyarete geldi ama çalıştı garibim..:)

Yorumlar

burcu d. dedi ki…
benim favorim kirmizi kolye ve küpeler. sen yakindan gördün...gercekten güzeller mi? cok tatli cikmissin resimlerde!
Lokum Hanim dedi ki…
Ozellikle ilk fotografina bayildim =)
Stilcatcher dedi ki…
Burcu d.:Evet,evet kolye muhteşem. hatta çiçekli minik çanta da..açıkcası gözüm hep aksesuarlara takıldı.
bu arada teşekkür ederim.:)

Zuzu:ben fotolarda doğru dürüst çıkamam genelde.beğendiğine sevindim.:)teşekkürler .:)
DENiZ dedi ki…
Operim seni o pembe yanaklarindan! Kardesinle inanilmaz benziyorsunuz bu arada ;)
Sıla Yılmaz dedi ki…
Siyah fiyonklu ayakkabıya benim de gözüm takıldı :)
ben o pembiş yanakları öperim, mıncıklarım! fiyonklu siyah ayakkabıları yerim, lanvin amcayı da bi güzel ısırırım!
Stilcatcher dedi ki…
Siu:)evet evet o fiyonkları görünce aklıma ilk sen gelmiştin zaten.:)

Seda:)şekoşum benim..öperimm..
DB JUNK dedi ki…
Güzel seçimler yapmışsın:) Kardeşin ne tatlıymış:) Ayrıca sen de çok hoş duruyorsun. Seni daha çok görmek istiyor bu izlerin:)
b'locked dedi ki…
ya sen ne kadar güzel bir kadınmışsın
tahminimden de tatlı,hoş,masum ve fantastik bir güzelliğin var
nedense hep köklerinde bir İtalyanlık var veya orada yaşamışsın gibi hissediyorum :)
Stilcatcher dedi ki…
:)
cok tesekkur ederim nazik sozlerin icin...:)

Popüler Yayınlar