Gecenin Ayakkabısı


Ne yalan söyleyeyim ben hiç yaşamadım.Hani öyle uykuda göz kapakalrı ağırlaşır,uyanmak istersin ama uynamazsın,kafanı bir o yana,bir bu yana sallarsın,ama gözlerini gene açamazsın.Açabilmeyi başarmışsan eğer,gördüğünün  etkisinde kalırsın.


Böyle bir şey galiba Karabasan dedikleri.



Peki görülen rüyanın içine bir de  bir de Noritaka Tatehana tasarımı platformlu ayakkabıyı da ilave etsek, Karabasan geldi der miyiz acaba?

Daha fazla kabus için ;
http://boutique.noritakatatehana.com/night.html 

Yorumlar

Mayni dedi ki…
Bi köpek cinsi var adını anımsayamadım. Böyle sakalları var gibi kuzu kıvamında kocaman. Direkt bana onu anımsattı ben minikken Afacan Dönis'in köpeğinin siyahı :)
Stilcatcher dedi ki…
:))hahah evet biliyorum onları ama ben de hatırlayamadım adını şimdi.

Popüler Yayınlar