Conscious Collection
HM,nin bu koleksiyonuna Goz Kirptim.

 Acikcasi benim ruhuma hitap eden bir koleksiyon hazirlamislar.Her ne kadar romantik bir yapim olmasada is giyinmeye gelince dantelleri, sifonlari,pudra renklerini,kremleri,firfirlari, kisacasi ucusan,romantik tarzi severim.Tezatlik ben de,biliyorum, hahhahhahha....





 Koleksiyonun en nadide parcalarindan.Beyazin farkli tonlarindan ilham alinarak tasarlanan kolekiyon minimalist cizgiye dantel ,firfir ve drapelerle farkli bir havaya burunuyor.Geri donusumlu meteryallerden ve organik kumaslardan hazirlanan bu koleksiyon henuz magazalarda yerini almadi.Nisan ayinda ancak dokunup ,elleyecez.(Gerci ben o isi yaptim ama teknik bir takim hatalardan dolayi showroomdaki guzel paracalari size sunamiyorum.Af ola, arkadaslar.)





Ve iste bu koleksiyonun nadide parcasi Natalie Portman'nin uzerinde.
Hollywood loves H&M.
Tipki bizim gibi..


Yorumlar

Popüler Yayınlar