Hala Denize Giriyorken Gottex'e Bir Bakalım...




Gottex'i severim.Gerek kumaş kalitesi ,gerek kalıpları , gerekse de canlı renk ve desenleri her zaman  hoşuma gider.


Hatta bu mayonun dokumasına benzer straplez üst kalın kenarlı altı olan kahverengi ,turuncu  ve yeşil renklerin karışımında Gottex  bir bikinim vardı.Çok severek aldım ve çok severek de giydim.Hala sapa sağlam ,sarkması gevşemesi olmadan durur.



Ama artık giyemiyorum.Güzelim bikinime yıllar zarar veremedi ama ben verdim  çünkü.Çamaşır suyu olan kovanın içine düşürdüm üstünü.(
Elim beceriye fazla yatkın değilki farklı şekillere sokayım.Bi de kahverengi üstüm var ara ara altını onunla kombinliyorum sadece.En azından altını giymeye devam ediyorum anlayacağınız.



Belki biraz pahalı ama kesinlikle hak ediyorlar verilen o parayı.Kalitesi,özel dokuma kumaşları ile mayo markaları arasında  gerçekten söz sahibiler.



Aynı ayarda  paralar döküp severek alıp maalesef bir kere denize girmeyle rengi atan,gevşeyen markaları da bilince ,koymuyor açıkcası ...




Yeterki sevelim.İşte benim mayom diyelim....


Gottex'ler Mendo's mağazalarında...

Yorumlar

Popüler Yayınlar