A Gift For My Dady

Benim babam,kayıkla balık tutmaya gittiği için kendini profesyonel bir kürekçi sanır.
Benim babam kumruya ördek der.
Benim babam küçükken bando takımında olduğu için bir müzik grubunda davulda çalarım der.
Severim ben babamı çünkü garip bir espiri anlayışı vardır.Tam bir lazdır.
Bunlar sosyal medya da sevgili kardeşimin sözleri.
Haksız mı?
Hayır.Gerçekten kendine münhasır bir kişiliktir babam.




Bundan birkaç sene evvel,amcam bir işi için İzmir’e geliyor(kendisi İstanbul’da yaşar).Fazla vakti yok,bir iki saati var ve doğal olarak abisini görmek istiyor.İstanbul’da yaşayan kızını arıyor ve diyor ki’amcanı ara ben Karşıyaka ‘da kahvede oturuyorum’.Kuzenim de babamı arıyor.’Amca babam Karşıyada’da kahvede oturuyor.Babam da ‘tamam’ diyor ve hangi kahvede ,nerede diye sormadan,çıkıyor evden.Karşıyaka’ya gelince de kuzeninimi arıyor,nerede diye.Sonunda buluşuyor iki kardeş.
Diyeceksiniz neden kardeşini aramıyor,numarası mı yok?
Hayır ,var…..
Ama kuzenimi arıyor.
.................
Ben bu duruma Karadeniz fıkralarının gerçek hali diyorum.

Severim babamı.














Yorumlar

Popüler Yayınlar