Carelle Bio Shop

Bu post benim minik sırrımı sizlerle paylaşmaya ayrılmıştır.



Beni bilen bilir,makyaj pek yapmam, cildimle çok uğraşmam.40'lı yaşların ortasına doğru ilerlememe rağmen 30 larımda gösteren bir tipim.(biraz zayıf olsam hiç çaktırmayacam ya,neyse).Bu yüzden cilt yaşımda gençtir.Ama bu demek değildir ki cildimle hiç ilgilenmiyorum.Aksine özen gösteririm.Çünkü bilirim ki cilde ne kadar erken müdahale edersen  yaşlanmasını geciktirirsin.Bu konuda paraya acımam.Bozulduğu zaman onarması daha meşakkatli olduğunun farkındayımdır çünkü.
Benim çok hasas ve kuru bir cildim var.Alerjik bir bünyem olduğunda her kozmetik markası bana uymaz.Ben de her ürünü beğenmem zaten.Kremlerin,serumların içeriklerine ayrı bir önem veririm.Mesela Aloe Vera varsa bir nemlendiricinin içinde asla almam çünkü bende alerji yapar.Anlayacağınız biraz kılımdır bu konuda.
Vazgeçemeyeceğim ürünleri bulunca da onları asla bırakmam,Carelle 'nin tüm ürünleri gibi.


İsviçre'nin önde gelen labrotuarların CRB 'nin bir ürünü olan Carelle'nin benim de kullandığım müthiş ürünlerini anlatayım ,sizlere izninizle.


Cilt yaşlanması ile savaşan Malakit taşı özünden oluşan Precious Essence serum.Malakit taşı ,deri hücrelerinin en üst seviyede korunmasını sağlıyor ve cildi dış etkenlerden koruyor.Yüze sürdüğümde verdiği hissi tarif etmek zor.Cilde nem verdiği gibi,elastikiyetini artırıyor, yeniliyor.Yüzün her tarafına (göz altları da dahil) ve boyuna uygulanıyor.
Serumun içinde bulunan Hodan yağı cilt yaşlanmasını  engelliyor.
Bisabolbol,serumun içinde var olan bir başka aktif madde.Cilte oluşan kızarıkları azaltmaya yardımcı olan bu doğal aktif madde cildi koruyarak ,deriyi yeniden onarıyor.onarıyor. Açıkcası ben bu serumu çok seviyorum. 
Ne yalan söyleyeyim sabahları sürmeyi unutuyorum ama her gece yatmadan evvel mutlaka kullanıyorum bu serumu.100 ml.'lik şisesi  ile de,öyle çabuk da bitmiyor.


Tüm cilt tiplerine uygun Youth Restore Beads gençlik kapsülleri ,cildin kolejen oluşumu artırarak,cildin yaşlanmasını geciktiriyor.İçindeki aktif maddeler ile hücre duvarını güçlendirerek,hücre ömrünü uzatmaya yardımcı oluyor.Kapsüller kahve kök hücrelerinden üretilen bir karışım olup dolgunlaştırıcı,nemlendirici ve kırışık onarıcı özelliklere sahip aynı zamanda.Dokusu ve yüze sürüldüğü zamanki hissiyatı da bu yönde zaten.


Sıra geldi bir başka sevdiğim ürüne ,Carelle Precious Cream.Malakit taşı özünden elde edilen krem gün boyu cildi nemlendirirken, olumsuz çevre koşullarına karşı da koruyor.Cildin susuzluğunu gideriyor ve yaşlanmayı geciktiriyor.Cildi sıkıştırıyor,yeniden yapılandırıyor. Benim gibi kuru bir cildniz varsa Precious Cream olmazsa olmazlarınızdan olabilir.Ben her sabah mutlaka kullanıyorum.(serumunu ise genelde akşam yatarken sürüyorum)



Carelle Bio Cosmetic'in Bağdat Caddesi'nde bulunan mağazası  aynı zamanda makyaj stüdyosu olarak da hizmet veriyor.

İlgilenenler ve denemek isteyenler için adres,


Bağdat Caddesi Şan Apt. No:304 Dükkan:9 Caddebostan/İST                

Yorumlar

Popüler Yayınlar