Aldo Clogs









Terlik sevmeyen biri olarak takunya sevme olayında mutlak şekilde bir tuhaflık olduğunu kabul edersek, benim sabo sevdam, eminim bir çoğunuza garip gelecektir.
Ama gelmesin.
Çünkü  tuhaflık yok bu işte.
Sadece bohem bir ruh var.
Sabo da bohemliğin simge şekillerinden biri işte.






Benim bohem ruhumun temelinin ise ,çocukken  atıldığını  düşünürsek eğer bunu  pekala  kırmızı sabomla simgeleştirebiliriz.Pantolondan bozma jean bermudamın altına giydiğim, mahallede  takır tukur oynadığım sabom belki de benim özgürlük kalemdi.



Şimdi gelelim bu postun esas olayına.Kanadalı ayakkabı markası Aldo'yu Aldo yapan sabo koleksiyonu Frida'nın 2014 Yaz  koleksiyonda yeniden yer alıyor.


İlk kez 1972 yılında satışa sunulan Aldo Frida sabo koleksiyonu , o yılların özgür ruhunun bir yansıması.


Tahta tabanlı takunya ,kibar adı ile sabo, benim için dünyanın en kullanışlı ayakkabısı olma özelliğini taşıdığından Aldo'nun ikonik Frida modelinin de eve gelmesinde bir sakınca yok, diye düşünüyorum.
Ne dersiniz?



Yorumlar

Popüler Yayınlar