Marks and Spencer Beach Colllection 2014

marks and spencer on beach

Bazı mayolar,bikiniler çok güzel.Özellikle de Marks and Spencer 2014 koleksiyonuna ait olanlar.

summer with Marks and Spencer

Marks and Spencer benim için iki ana bölümden oluşur.Birincisi iç çamaşırları,ikincisi de plaj koleksiyonu.Bu iki bölümde benim için sınırsız bir dünyadır.
Marks and Spencer Swimwear

Hatta diyebilirim ki en sevdiğim mayolarım Marks and Spencer etiketi taşır.


Marks and Spencer swmwear


Marks and Spencer'in 2014 yazı  plaj koleksiyonu ise yine oldukça hoş modeller içeriyor.

marks and spencer swimwear
Ben de yemedim içmedim  Marks and Spencer plaj koleksiyonundan beğendiğim modellerden  setler hazırladım.


marks and spencer swimwear

Vallahi hepsi sizin için..)



Not:Setlerdeki görseller Marks and Spencer'in  online shop mağazasından alınarak hazırladığımdan ,bazı ürünler Türkiye'deki mağazlarda olmayabilir.Aklınızda bulunsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar