25 Aralık 2009 Cuma

Haddinden Fazla Geciken Bir Mim

Ve başlamadan önce fazlaca büyük bir özür Sedaaa.
Şimdi başlıyoruzzzzzzzz…

1-Şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu?

Elimde 3 tane kitap var.Zaten genelde birden fazla ve farklı türdeki kitapları bir arada okumk gibi saçma bi huyum var.
Birincisi Soner Yalçın’nın; Bu Dinciler o Müslümanlara Benzemiyor .
İkincisi Sandy Tolen ve Limon Ağacı,çok severek okuyorum.Hüzünlü bir hikayesi var ..
Üçüncüsü de Sophie Kinsella’dan…Yirmiler Kızı,sıkıcı olan ruh halime eğlence kattı.

2. En son aldığınız kitap?
Server Tanilli -Uygarlık Tarihi (ders kitabı niteliğinde,arşivde bulunması gerektiğine inanmıştım alırken)

3. Şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz?
Oooo,bu soruya cevap vermek çok zor..o kadar çok ki..Ama şöyle bir şey yapabilirim.Başucu kitaplarım vardır mesela Jane Austen’nın Aşk ve Gurur’u bunların başını çeker, tekrar tekrar okurum.Okurken zaman zaman kendimi Elizabeth Bennet sanarım.
Alain de Botton’nun tüm eserleri keza öyledir benim için.Romantik Hareketle keşfettiğim sonrasında da bütün kitaplarını okuduğum ,başucumda ayrı bir yeri olan yazardır kendisi. Zaten bir yazarın bir kitabını sevince , bütün kitaplarını okumak gibi bir adetim de var.
Adrenalin deyince aklıma Jean-Christophe Grange gelir.Zekice kurgularına hastayımdır.
Psikoloji okumayı sevdiğimden Özcan Köknel,Doğan Cüceloğlu, Irwin Yalom ve Ünsal Oskay başucumdadır.

4.Bir türlü bitiremediğiniz, bitirseniz de sizi illallah ettiren kitaplar?
Yıllardır ben diyem en az 1o,siz deyin 15 işte bu kadar zamandır okumak için sürünen tek bir kitap var bende .
Ulysses,James Joyces.
Gerçekten baştan sona tamamını okuyan var mıdır ki?Ben yarılayamadım bile!!!Her seferinde bu sefer başaracam tara tara diyerek kendimi motive edip, yarısına bile gelemeden bir kenara attığım tek kitaptır zatıalileri!

5. Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap?
Ejdarha Dövmeli Kız Stieg Larsson
Shantaram Gregory David Roberts
Velev ki Ciddıyım Gulse Birsel
Ayıp Olmadan Aydın Boysan

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails