Hep cocuk kalsak,olmaz mi?


Küçükken anneme ‘Ben hiç büyümek istemiyorum ‘dermişim..

Ama bu dileğim elbette ki gerçekleşebilecek bir şey değil.
Her geçen yıl, saat, dakika, hatta saniyelerle büyüyüyoruz, tabiri caizse eşek kadar oluyoruz
Sadece büyümüyor, fiziksel değişimler de gösteriyoruz. Göz çevremdeki ilk kırışıklığı fark ettiğim gün dudaklarımdan hafifçe bir ‘aaaaaaa’çıktığını hatırlıyorum daha dün gibi.
Vazgeçtim, fizyolojik değişimleri yazmayacağım…

Bugün benim doğum günüm arkadaşlar.

İçimi kelimelere dökemeyeceğim bir his kapladı.
Bir yandan bugün dünyaya gelmiş olmanın mutluluğunu yaşarken , öte yandan kazık kadar olmanın dayanılmaz ağırlığı var üzerimde…
Sabah sevdiğim bir dostumdan güzel bir mesaj aldım. ’Gülen yüzünle, kişiliğinle hayatıma ve çevrene anlam katıyorsun diye yazmış bana ...


Ne mutlu yakınlarıma bu duyguları hissetirebilmişsem …



Çok değil bundan birkaç sene öncesine kadar hatırlamayanlara bozuluyor, telefonumun sürekli çalması çok hoşuma gidiyordu.
Oysa yaş dilimi artıkça unutsunlar istiyorum, hatırlanmayınca üzülmüyor tersine mutlu oluyorum…
Belki de yanlışımdır bu konuda bilemiyorum.
Ama çoğu zaman kaç yaşındasınız diye sorulduğunda 30-40 kutucuğu demeye başladım ben...
Net bir rakkam yok kesinlikle….
Yaş kompleksiyse evet kabul ediyorum.
Düşünüyorumda büyümeyi red etmek kötü bir şey mi ?

Hayat bizlerden çok şey alıp götürürken her daim çocuk kalmayı arzu etmek ayıp mı?
Aslında her yaşın bir güzelliği var.
Yaşanmışlık var.
Ve her artan yaş farklı bir olgunluk getirse de benim bir yanım hatta büyükçe bir parçam çoçuk kalmayı istiyor.
Onun için bugün şımarma hakkımı kullanmak istiyorum.



Dipnot:Bu yaziyi 9 Nisan 2007 de Milliyet blog sayfamda yazmisim.O gunle ,bugun arasinda degisen bir sey yok.Ben hala ayni seyleri hissediyorum ve bu yuzden taze bir yazi karalamak yerine eskisini koymak istedim.Evet, ben hala cocuk kalmak,ve simarma hakkimi  tuketene kadar kullanmak istiyorum.Oyle ki bu hafta sonunu, dogum gunu sonu ilan etmis bulunmaktayim.Acaip simaragim ,cekilmeyebilirim...Yazik etrafimdakilere hahhaahahh:)

Yorumlar

Doorstepping dedi ki…
Nice mutlu sağlıklı huzurlu eğlenceli yıllara :D
Style Tricks dedi ki…
Itır'cım, nice mutlu yaşlara! Sen çocuk ruhunu kaybetmemiş şanslı insanlardansın! öpüyorum :)
nar dedi ki…
Canımmm; iyi ki doğmuşsun, daha nice mutlu, neşeli yıllar sana...
iyi ki doğmuş benim (ç)ıtır'ım! çok seviyorum ben onu:) bu yazı ne kadar güzel ifade etmiş durumu.. nice güzel, sağlıklı, neşeli yıllara!
DENiZ dedi ki…
Itırım, canim benim iyi ki dogmussun, iyi ki tanimisim seni! Bir parcanin hep cocuk kalacagi nice senelere.. Sevdiklerin ve sevenlerinle harika bir yil diliyorum sana!

Operim bal yanaklarindan ;)
Stilcatcher dedi ki…
guzel dilekleriniz ve guzel sozleriniz icin tesekkur ederim.
sizleri tanimaktan cok mutluyum,operim hepinizi..
bokbocesii dedi ki…
Itırcım.Nice nice mutlu yıllara.Yas aldıkca daha iyi anlıyorum ve biliyorum ki insan hissettigi yastadır.Gerisi rakam, matematik, fasa fiso ;) Yeni yasın sana ugur getirsin, tum dileklerin gercek olsun.Optum.
Unknown dedi ki…
Ben geçen hafta iptaldim, şimdi gördüm, geçmiş doğum günün kutlu olsun, her gün doğum günü güzelliğinde geçsin :) x

Popüler Yayınlar