Stripe Skirt



Eğer totom şu anki halinden bir 15 cm daha eksik olsaydı emin olun Miss Selfridge’deki bu eteği alırdım.



Yani dikine çizgili olsaydı en azından bir şansım olabilir ve bir prova odasına girme gibi bir eylem içerisinde girebilirdim.Ama maalesef benim pek şansım yok bu konuda.

Peki ya azcık şansım olsaydı..Şu ara çok beğendiğim bu parçayı nasıl giyerdim?

Hadi biraz hayal kuralım..




Ben en iyisi arkadaşlarımın kafasına sokayım bu eteği...Özellikle yakışacağını bildiklerime...


Yorumlar

Lokum Hanim dedi ki…
Ben bu etegin aynisini forever21 dan 2 dolara yeni aldim :) Inanilmaz kaliteli giydim giydim hic bir esneme yok mukemmel... Uygun fiyata arayan arkadaslara imkanlari varsa oneririm :)

Senin kombinlerde cok bi guzel olmus :) Aklimda bir daha ki sefere bende boyle degisik birseyler denemeliyim :)
*STYLEBOOM* dedi ki…
:)) türk kadını kendini çizdirmez ıtırım:))

ama şu ilk kombin benim peeek hoşuma gitti yaa!ayakkabıları topuklarım o kadar:)
Unknown dedi ki…
4 ve 5. kombin favorimm :)
Adsız dedi ki…
1. kombin ve sonuncu kombin süper olmuş, birisi gayet gündelik diğeri daha özel zamanlar için. valla güzel etekmiş =) beğendim
Unknown dedi ki…
Ben de son iki kombine bayıldım:)

Popüler Yayınlar