İki Yazı
Fark Var Mı ?Var Ama …Evet Bir De Ama… Var..

Şimdi burayı tıklayayıp okuyacağınız benim 15 Temmuz 2007'de Milliyet Blog sayfalarında yayımlanan bir yazım.Tatil Bavulum başlığı altında.
Bu yazı nette o kadar çok okundu ki Milliyet Blog'daki okunma sayısı 1082 idi. Hatta bu yazı ile ben TRT de bir programda konuk bile olmuştum.

Bu link ise dün yani 10 Mart 2009 'da Hürriyetin Kelebeğin genç yazarı Melike Karakartal’ın Bavulumda Neler Var başlıklı yazısı.
Aynı mı hayır değil.
Benzerlik var mı?
Karar sizin!
.............
Esinlenme her işte olur.Özellikle edebiyat, reklam,moda, sanat gibi yaratım gerektiren işlerde muhakak.
Ne derler iyi işlerden esinlenilir.

Yorumlar

serrose dedi ki…
Senin yazin daha eglenceli daha surukleyici
digeri abarti ozenti geldi bana
sevgiler canim
ZET Fashion dedi ki…
Bana seninkini okuyup özenmiş gibi gelmedi açıkcası.
Ama serrose'a katılıyorum senin ki daha sürükleyici.
Stilcatcher dedi ki…
Teşekkürler kızlar:)
Adsız dedi ki…
böyle bi yaziyi her kadin dusunup yazabilir,bana esinlenmis gibi gelmedi,ben de ayni seyleri her bavul hazirlayasimda yasarim....
bence gereksiz bi yazi olmus.
saygilar.
be dedi ki…
acikcasi bende sineme katiliyorum.Bavulundaki esyalari alt alta yazmasi senin yazina benzemis ama diger yazdilari hepimizin yasadigi seyler.Bu arada senin yazini boylece okuma firsati edindimki gercekten cok guzel bi yazi olmus=)
Stilcatcher dedi ki…
Zaten ben de yazıyı şekil olarak benzetmiştim.Yani bana öle gibi geldiydi.Diyom ya kararı size bırakıyom diye:)
Beğendiğine çok sevindim, teşekkürler:)

Popüler Yayınlar