Underground Rahibeler

Ben ‘underground’ kelimesini Türkçeye tam olarak çeviremiyorum. Aslında kelimenin ne demek istediğini anlıyorum da ifade etme zorluğu yaşıyorum. Piyasaya düşmemiş desem gene bi şeyler eksik kalacak.Yani daha çok popüler kültürden uzak kendi trendini yakalamış gibi bir anlamı var sanki.

Aslında 'underground' bir müzik de olabilir, bir film de.Hatta bir moda çekimi , moda felsefesi de.
Tıpkı baştan aşağıya siyah latex ya da deri ile vücutları birleşen bu rahibeler gibi .En feci yanları da yüzlerinin gaz maskeleri ile kapanmış olması.
Aslında düşündürücü, etkileyeci ve ürkütücü çekimler.
Kimse kendine huzur veren yerine korkutucu din insanlarını görmek istemez değil mi?
Ben baktıkça kafam nükleer savaşlardan tutun da doğanın yok olmasına, dinsel çatışmalardan, bizim muhafazarlara kadar bir çok konuda gittim geldim.
Dipnot:Ben bu resimleri Trendhunter'dan buldum.Hangi dergi için yapıldığı,kimin çektiği bilgisi yoktu.Aradım ama bulamadım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar