Yeni Elbisem
Bir kaç gündür yoktum.Ayıptır söylemesi ,size nispet yapar gibi olmasın ama Bodrum'da idim.Pek güzeldi.Gerçi hava yağmurluydu ama olsun güzeldi işte.Hatta Pazar günü dönerken tam 7 tane gökkuşağı manzaramız oldu.Resim bile çektim.Bir de iki tane leylek gördüm ama yerde.
Neyse dönelim bugünkü postumuza.

Kristen Dunst'ın bu beyaz elbisesine bayılıyorum.Yanılmıyorsam eski sezonlara air bir Chloe.Ben geçenlerde nette sörf yaparken bi japon sitesinde çakmasını gördüm.Malum kaç beden , nasıl sipariş verilir filan gibi şeyleri dil sorunundan dolayı anlayamadım!!!Ve de alamadım, doğal olarak.Gerçi muhtemelen large bedenleri de bana uymaz ...

Geçen hafta içi yolum Beşiktaş çarşısına düştü bi şekilde.Gezerken alt katta bi mağzada Top Shop etiketli bu elbiseyi buldum.Beğendiğim Kristen Dunst'ın bu elbisesi ile hiç mi hiç alakası yok ama en azından ikisi de beyaz ve önü fırfırlı.15 tl gibi fiyatı olan bu elbiseyi aldım hemencecik.Ve de geçen akşam İzmirde kızlarla dışarı çıkarken giyindim.(Bodrum'a geçmeden önce İzmirde aile ve arkadaş ziyareti yaptık da.

Elbisenin altına gri opak çorapla bu gri süet Nine West ayakkabılarımı giydim.Dolgu topukları çok seviyorum çünkü rahatlar.

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
Elbise çok ciciymiş eminim çok güzel olmuşsundur içinde :)
Stilcatcher dedi ki…
:)))teşekkürler Z'cim.
Adsız dedi ki…
kafamda kombini düşününce çok güzel geldi beyaz-gri.. bende istiyorum :)
bende de siyahının eteği var, h&m, salı pazarından almnıştım.

kisrten dunst'ınki de çok güzel seninki de:) güle güle giy, fırfırları ayrı bi ruh katmış.

izmirliyim bilirim bu havada bu zamanda çok güzel olur izmir akşamları.
her istediğini de giyersin izmirde, havalar da bakışlar da daha sevimlidir çünkü.
Stilcatcher dedi ki…
Hava çok güzeldi de beni çarptı biraz.İstanbul soğuk , ora ılık döndük grip olduk:)
Bu arada İzmirlilerle tanışınca acaip mutlu oluyorum ben,resmen hemşeri muhabbeti gibi yani:)komik bi durum biliyorum ama öle :))
Adsız dedi ki…
Bende kırmızısını almıştım ama Topshop'dan çok para vererek :(
Stilcatcher dedi ki…
Kırmızısı da vardı orada.O da çok güzeldi.
Unknown dedi ki…
Ay ben her şeye maydonoz oluyorum gibi hissettim ama ben de aldım bu elbiseden havaların ısınmasını bekliyorum :))Bir de kollarında bedene göre bir darlık var mı yoksa o bana mı mahsus diye sormak isterim :)) Güle güle giy canım!
Stilcatcher dedi ki…
Aşk olsun:)Sen her zaman bana bi şeyler yaz, seviniyorum ben.:)Evet haklısın kol kısmı biraz dar, ama bir iki giyişte açılacak sanki.
Sen de, cadıcım güle güle giy:)
ıtır, evet buralarda izmirli görmek çok güzel! diyerek sezen aksu'dan izmir'in kızları'nı armağan ediyorum o zaman:)))
Stilcatcher dedi ki…
:)))güzel oldu bu bak, teşekkürler

Popüler Yayınlar