Moral Giysisi

Hafta sonu İzmir+Bodrum yaptım ya ,acısı çıktı tabi!Nezle ve öksürük olarak.Bir sıcak , bir soğuk , bir yandan yağmur sonuç sümük olarak geri döndü!Burnum silmekten kıpkırmızı, ağzım da nefes alamamaktan bi karış açık!Böle dolanıyorum doğal olarak.

Öğlen bir yemeğe davetliydim Odakule civarında.The Peak otelinin lokantası Junction 'ı bilir siniz tahmin ediyorum.Ben orayı pek severim.Hem yemekleri güzeldir ,hem fiyatları makuldur, hem de hoş bir ortamı vardır, aynı zmanda otel lokantası olmasından dolayı da hizmeti kalitelidir.

Neyse Junction da karar kılındıktan sonra , ne giymeliyim sorusu geldi gündeme.Malum burun akar, öle çok süs püs yapacak hal de yok ,bari dedim biraz cici kız olayım da moralim olsun.

Bu elbise Mango'nun iki sezon önceki koleksiyonundan.Dolapta unutulmuş, sayılı giyilmiş bir hali vardır.Aslında çok severim, şık durur üstelik zayıf da gösterir.Benlik yani!Hep siyahla kombinlerken ,bu sefer hardal sarısı kullandım.Beline Topshop'un süet kemerini taktım.

Malum grip olayındayım ve boynuma bi şeyler gerek.Bu püsküllü örgü yakamı görür görmez benim olmalı diyerek almıştım seneler önce Afrodit'ten.Hatırlıyorum, ucuzluk zamanı da değildi, çok da kazık yemiştim!!!


Hardaldan başladık ayakkabı seçimini de hardaldan yana yapayım diyerek bu çizmelerimi giydim.Gene eski sezonlardan,İnci'den alınınan ama markanın İtalyan ortağının imalatı.Ve her sene bayıla bayıla giydiğim ,iyice eskiyene kadar da giymeye devam edeceğim bir çizmedir bu.

Sonuçta böyle bir görüntü çıktı ortaya.Kemeri bu resimde koyamadım çünkü sürekli kaydı.

Evet bugun böle geçti.Eve gelince ,yazımı bitirmeye halim yoktu.Bu akşam ,artık Avrupa Yakasından sonra çalışacağım.İş uykudan önce gelir ,değil mi?

Dipnot:Resim kalitelerim çok iyi çıkmıyor, farkındayım.Bir de sizlere bunları üstümde iken post etmek isterdim amma kendi kendime photo çekemememin yanısıra evde esşim olacak zat da fotoğrafçım olmaya bir türlü razı olmuyor.Üzgünüm....

Yorumlar

kkkk dedi ki…
Elbise hari bir sey eminim sanada cok yakisir.
Esin icinse uzulme bu onlarin genlerinde var:)
Stilcatcher dedi ki…
De mi ya, hepsi aynılar:))Gel bi Fifa oyunu oynayalım desem oynayalım desem, benden önce oyununbaşına gider ama:)
Teşekkürler
Nil dedi ki…
Elbise çok güzelmiş cidden, geçmiş olsun canım!
Stilcatcher dedi ki…
Teşekkür ederim, Nilcim.
Styleseeking Zurich dedi ki…
Elbisene ve botlarina bayildim, ne kadar güzeller! Bu arada gecmis olsun umarim cabuk iyilesirsin...

Nesli
Stilcatcher dedi ki…
Sağol Neslicim, iyileşmeye çalışıyorum ,ama hala düzelemedim:)Botlarımı ben de çok seviyorum, inan yırtılana kadar giyerim herhalde:)
Serap dedi ki…
Çizmelere para vermişsin ama gerçekten güzeller. Geçmiş olsun, herkez grip :(
Stilcatcher dedi ki…
Çok teşekkür ederim.Ay,hala düzelemedim:( Bir de şimdi sırtım tutuldu:( İtalyan gribiymiş bu sene herkesi çarpan.Geçiyor gibi yapıp , geçmiyor!!

Popüler Yayınlar