Soz konusu bir ayakkabi ise




Sevdigimiz magazlarin birindesiniz, Topshop,Zara,Mango,vss…ismi lazim degil ,herhangi biri.Ayakkabi kismina bakarken bir ayakkabi gordunuz ,hosunuza gitti, deneme amacli tekini ayaginiza gecirdiniz.kafanizda acaip rahat, tamam yazin fisto elbiselerimle cok guzel durur ,alayim bunu diye dusunceler gecerken ,rafda duran oteki tekini bir baskasi almis deniyor.



a- Hemen gidip yanina ‘aferdesiniz teki bende ve almaya karar verdim’ dersiniz.


b- Oturup bir sure gozlemlersiniz kesin alici mi diye


c- Evet o da alici, hemen gorevliyi cagirip depodan bir cift daha getirmesini rica edersiniz .


Peki ya ayakkabi tekse ve depoda devami yoksa? Ve iki taraf da almayi kafaya koymussa ne olcak?



Cekip gider misiniz yoksa etik olarak alma hakkinin ilk deneyenin olmasi gerektigini mi dusunursunuz?


Hahhaha cok pis durum degil mi?





Bence kadin kavgasi cikar.Ya edepsiz bir agiz dalasi ya da direk sacsaca  basbasa girismece..

Sonunda da ayakkabi kapanin elinde kalir .


Ya da bir ucuncu kisi gelir alirmis.hahhahaha o zaman vay ablalarin haline.kesin boyle bir durumda yuz ifadelerini gormek ve soyleyecekleri binnumum kaltagimsi laflari duymak isterdim .Hahhahahha


(Guluyorum ama ben de cadilasip, dislerimi gosterebilir, yada tamamen cekip gidebilirim:duruma bagli)

Evet, geyigi birakirsak, ciddi ciddi soruyorum,


Siz boyle bir durumda kalsaniz ne yapardiniz?


..........



Bu arada Topshop'un yaz ayakkabi koleksiyonundan goz koyduklarim..

Yorumlar

BEBEK ATÖLYESİ dedi ki…
Ben her zaman uzlaşmaktan yanayım :) c şıkkı
DERYA dedi ki…
ben kesin olarak alırdım ayakkabıyı, gerekirse bağırır çağırır yine de kaptırmazdım, o durumlarda biraz çingeneliğin zararı olmaz :)
*STYLEBOOM* dedi ki…
catfiiiiiiiiiight:))

ben beklerimki biraksin, beklerken de ama diger teki ayagimda aman susu boyle busu boyle diye pislerim ayakkabıyı,kotu yonler yaratirim filan,haha manipulasyon yaparim caktirmadan.

yine de basarili olmazsam ulke capinda aratirim vesselam, yapmisligim da vardir:))
pardon ama ben sırf bunun için geldim buraya bugün, yani ilk defa görmüyorum. hem sizden daha çnce elime aldım tekini.. derim:P

Popüler Yayınlar