Fantasyland




'Büyüdüğünde kimsenin göründüğü gibi olmadığını göreceksin.'


'Umut insanları genelde kandırır'
 

'Bir kez daha görünüşün insanı kandırabileceği gösterildi bize..'

 
'- Neden korkarsınız hanımefendi? '

'- Kafesten. Ta ki yaşlılıktan ve alışkanlıktan parmaklıkları kabullenip, büyük işler başarma isteği hatırdan ve gönülden silininceye kadar parmaklıklar arkasında kalmaktan. '


'Hain kendisine ihanet edip,niyeti olmadığı halde iyilik yapabilir.'


'Dünya değişmiş;

bunu suda hissediyorum
bunu toprakda hissediyorum
bunu havada koklayabiliyorum.
................


Bu güzel editöryal Flair dergisinin Nisan sayısından.Sizlerle paylaşırken kuru kuru gitmesin dedim ve Yüzüklerin Efendisi ( Kralın dönüşü )'nin benim için akılda kalan replikleri ile süsledim.
.......

Chris Nickholls'ın çekimleri ile Tarynn Davidson.

Yorumlar

DB JUNK dedi ki…
Fotoğraflar çok güzelken yazınla harika olmuş:) Tam da benim çok sevdiğim türden bir post, çok sevdim Itır'cım:) Paylaştığın için teşekkürler:)
Stilcatcher dedi ki…
Beğendiğine sevindim.:)

Popüler Yayınlar