Taş Devri


Yabadabaduuuuuuuuuuuu

Fred,Vilma,Çakıl,Dino,Barni ,Betty,Bam bam…..Ben onlarla büyüdüm.Pelikandan konserve acacağı,ayakları iterek kullanılan kütük arabalar,mağra evler,kangurudan cüzdan gibi binumum yaratıcılık ve hala aklımda kalan müzik…Ben ara ara yakalarsam bi yerlerde hala izler ve gülerim bu efsane diziye.


'Bu adam niye koşuyor ki?’
‘Bilmem ,mirkelamtaş’a özenmiş olmasın.’
hahhahahaahha
.........
Özünde Amerikan yaşam tarzınla dalga geçse de, muhteşem dublajla bizden bir parça olmuştu .
Bir de Dino 'ya hastaydım.Köpek muamelesi gören dinozor.Koşup koşup Fred'in  üstüne atlayıp,yalayıp yutan sevimli yaratık...
.........
Flintstones'u biz severiz de modacılar sevmez mi?Severler hem de koleksiyon çıkaracak kadar.
Jeremy Scott'un 2010 yaz koleksiyonu Çakmaktaşlar ve Moloztaşlar üzerine kurulu.


Ürünler  Collette.com'da..

Yorumlar

Gizzy dedi ki…
ayakkabılar ne tatlı yaa kemik vaar!!!:):):)
*STYLEBOOM* dedi ki…
ben bu koleksiyonun ayakkbıların abayılmıştım:)) geçenlerde de nette video olarak gördüm imajlar da yakında düşer herhalde jeremy scott bu koleksiyondan parçalarla beth ditto'yu giydiriyor, süslüyor sonra da fotoğraflıyor:)
Lokum Hanim dedi ki…
En sevdigim cocukluk cizgi filmlerinden biri jetgiller ve tas devri halbu ki ne kadar zitlar =)
DENiZ dedi ki…
Canim Itircim ozledim, yaziyim dedim! Bir de mor uzeri siyah benekli strapless elbise yakisirmis gibi geldi bana sen ne dersin? ;)
burcu d. dedi ki…
jeremy scott'u cok seviyorum, ama bu koleksiyonunu hic begenmedim. gözlükleri hala muhtesem!
fioritamodatasarım dedi ki…
ayakkabıları gercekten begendım :)
Stil Direktoru dedi ki…
süper bir post oldu benim için Itır şekeri mucx
DB JUNK dedi ki…
Koleksiyonun alt kültürü punkabilly'ye de dayanıyor aslında:) Özellikle kemik aksesuarları ile:) Ben de ayakkabılarını sevdim:)
uyduruk prenses dedi ki…
çok cici bu taş devri cicileri,deli gibi izlerdim küçükken cizgi filmini ayy ne güzeldi:))

Popüler Yayınlar