Kacan Coraplar  Artik Sinir Bozmayacak!



Herkesin corapla ilgili anlatacak bir hikayesi vardir.Ya bir is gorusmesine kacik corapla gitmek zorunda kalinmistir ya da onemli bir toplantiyi bacakta  koca bir delikle atlatilmistir.Benim hikayemde o delik, Reklamcilar Derneginin yemeginde olmustu.Hic unutmam murdum rengi ,jmini jile bir elbise giymistim.Altina da simli altin renkli bir corap.O coraba, 50 TL odemistim vala.O zaman bile cok paraydi.Hele ki bir corap icin.Yok Italyan markasi, yok kalitelidir ,yok kiyafeti tamamliyor ayagina almistik.Alirken bir ayrintiyi unutmusuz tabii.Corap bu , italyan'i Mitalyan'i yok!Kacti mi kaciyor!Delindi mi deliniyor!Nitekim o gece de ole olmustu.Bacakta koca bir yirtik ile umurasizca dans eden ben!


Neyse bu olay uzerinden neredeyse 10 sene filan gecmistir.Hersey ilerledi.Tabii teknolojide ilerledi.Hatta teknoloji Penti de delikleri kaciga donusturmeyecek sekilde daha bir ilerledi.



Evet bayanlar, yanlis duymadiniz.Penti'nin Premier  Run Resist coraplari deliklerin kaciga donusmesini engelliyor.Henüz üretim aşamasındayken özel bir teknik kullanılarak örülmesi, çorabin kaçmasıni durduruyor, dayanıklılığını arttırıyor ve böylece çorabın kullanım ömrünü uzatıyor.Ve bu ozel iplik yapisi ile kaciklar minik bir delik olarak duruyor.

15 den inceliginde mat bir gorunume sahip bu coraplarin, siyah,ten,sahra,murdum,kahve,bronz,vizon renkleri bulunuyor.

Bu arada ilk kacik corapli resimdeki ben degilim.Lindsay Lohan olur kendisi.:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
denendi.görüldü ki o da diğer çoraplar gibi kaçıyormuş.sevgiler:)

Popüler Yayınlar