Kırmızı Papuçlar ,Yavru Fok

Bu boottie'yi aldığımdan beri hiç bir kıyafetimle kombinleyip, giyemedim.Gaflet ve delalet anlarımdan birinde, fiyatının cazibesine kapılaraktan, sırf almış olmak için aldım bu kırmızı papuçları.
Ama bir türlü nasıl , giyeceğimi bilemedim.



Böyle denesem , olur mu acep?


jean pantolon mango,top koton,ayakkabı bershka, kolye yargıcı,parfüm gio..



Not:Jean pantolonun rengi çok tatlı bir sütlü kahve aslında ama resimde farklı çıkmış, bir de paçaları bol geliyor burda belli değil tabe, aynı şekilde bluz da öle , daha bir çimen yeşili. Ama botların rengi ne hikmetse aynı :)



Yorumlar

Ferhan Talib dedi ki…
botlar son derece trendy bol paçanın altında fazla sıradan kalırlar
en iyisi skinny bir veya diz altı etek ve siyah çorap ile kombinlemek olur bence
ya da online olarak satılabilir, hiç kullanılmadan durmasındansa onu sevecek ve değer verecek birinin olması daha mutlu bir fikir gibi geliyor bana : )
Stilcatcher dedi ki…
İconjane, bak bu satma fikrini sevdim:)Am önce kardeşime bi sormam geeke, bazen ona danışmadan bi şeylerimi dağıtıyorum sonra bana fırça atıyor:))
ıtır, icon'a katılıyorum bence de etekle kombinle. resimdeki kombinasyon da renkler açısından başarılı ama üst kısım daha yazlık bir renk olabilir, ayakkabılar çok hoş bu arada. bootie'lere çok alıştım ben, modası geçse de giyeceğim.
Stilcatcher dedi ki…
Aslında Seda bluzun rengi çimen yeşili canlı bi yeşil ama karanlık çıkmış:)Vala sevdikten sonra moda filan bana da vız gelir:))
be dedi ki…
hem rengine hem modeline bayildim superler
Unknown dedi ki…
Ben skinny jean veya etek/ elbise ile giyerdim ;)
Unknown dedi ki…
oy oy renge bayıldım gelde beni ye diyo adeta :) bekletmede hemen giyiver. bencede skinny jean ile çok daha çarpıcı olur cicilerin.
Stilcatcher dedi ki…
Giydim geçenlerde ,siyah kalem eteğin altına ama o kadar rahatsız ki Pelincim, ama 1 saat bile ayakta duramadım,canım çok yandı,hiç sorma!:))
Unknown dedi ki…
canım acısız güzellik olmazzzz :) şimdi olmuyoda çok daha gençkken eğer beğendiğim ayakkabının numarası yoksa 1 numara küçüğüne razı gelir, giymeden 1 saat öncede diş macunuyla ovardımki rahat girsin diye :) şimdi yapamam o ayrı :))
Stilcatcher dedi ki…
:))
yaratılık had safhadaymış desene:))

Popüler Yayınlar