Cameron Diaz 'lı Vogue çekimleri...




Yorumlar

Dergi dun geldi evime ;)Demis ki hatun kisi,

" I'm not 25 years old anymore, nor do I want to be. I wouldn't even want to go back to being 30. That journey --- I've done it already "

Valla bana biraz yalan koktu bu aciklama ;) Bana ayni anne-babaya ve sevgiliye sahip olacagimin garantisini versinler tekrar dogmak ve yasamak isterim sil bastan hayatimi.

Ya bunlar asmis ya ben erken basladim hayat akip gidiyor bunalimina ne dersin ITIRCIM?
Stilcatcher dedi ki…
:))
Küçükken anneme dermişim ki ben hiç büyümek istemiyorum,hep çoçuk olarak kalmak istiyorum.Ama tabii büyüdük:)Geriye dönecek olsaydım aynı yaşam ve keyifli geçen çoçukluk ve gençliği daha bir doya doya yaşamak isterdim ben de.Ama bir farkla , o zaman için boşver gitsin dediğim bazı şeylere daha bi asılarak.Örneğin senelerce hazırlanmama rağmen nasıl olsa bir sınav kazandım başka sınav istemiyorum deyip güzel sanatlar sınavına girmemezlik etmezdim.
Yalnız konu aile ve evdeki olunca ,onların benim hayatımda olmasının garantisini almam gerekiyor.Yoksa geriye dönmem,vala :))

Popüler Yayınlar