Yeni Yıl Akşamı İçin ...
Yeni yıl gösteriş zamanıdır. Sokaklar bile bu gösterişin konseptine ayak uyarak , ışıl ışıl süslenir.Evde bile olsak , biraz ışıltı , biraz gösteriş kendimizi özel hissetme isteği hiç fena olmaz.Kadınlar arada sırada kendilerini özel hissetmek ve şımartılmak isterler.Belki de bu yüzden yeni yıl gecesi birer bahanedir.Uzun saten elbise giymenin ya da mini payetli elbise ile tüm bakışları toplamayı istemenin bahanesi. Aslında bu durum da son derece kadınsı bir şeydir.Ondan dolayı bari bugün gösteriş ve ihtişam bizimle olsun derim..
Nasıl bir gösteriş mi?
Geceye uygun bir iki set hazırladım.
İlham alalım diye....


Kıyafetler Sass&Bide,foerever21,Warehouse,Topshop'dan, ayakkabılar ise Miu Miu ,Nickholas Kirkwood,Gia Lorenzi,Jill Sander ve Sonia Rykel..Aksesuarlar ise Forever21,şaç bandları TopShop...Clutchlar ise karışık.....


Bu arada setleri hazırlarken bile ekonomik davranmışım.Kürk boleroyu 3 ayrı setle,Miu Miu ayakkabıyı ise 2 ayrı sette kullandım.:)

Yorumlar

ZET Fashion dedi ki…
benim giyicegim 6.sete cok benzemissss :)
love yazan cantayi cok sevdim, nerdenmis ?
Stilcatcher dedi ki…
Ay, iki kere aynı seti koymuşum yanlışlıkla.:)Ama düzeltilti....ara ara oluyor.
Ben de bu yılbaşı için payetlere taktım...Elbise yakışmıyor malum kilo sorunları nedeniyle ama payetli bluz hiç de fena olmadı:)
Love çantayı www.endless.com dan buldum.Moschino'nun.240 poundluk bir fiyatı var.Kazık yani:)ama mutlaka benzerleri vardır bi yerlerde:)

Popüler Yayınlar